KL-varaosat  Race.fi

Ääniviritystä, orkkis vaimemmin läpivirtaavaan 850 2.3 t5 koneessa, iso ero?

  • 15 Vastauksia
  • 8465 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tops

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 93
  • www.vrcf.fi
OK, juu 60 vaimennin parempi, niissä yleensä liitos kohta on sit sillai että päältä 63 niin että 60mm menee sisään. Tutkailin asiaa motonetissa.

Ei nyt mikään paras rahatilanne niin en hanninnu alkaa ostamaan 36euron vaimenninta ja mutkaputkia joita olis tarvinnu ainakin pari jotka 10e kappale  ja ehkä suoraakin putkea olis tarttenu, joten äkkiä olis tullut lystille hintaa se 70-80 e joka alko tuntua haaskaukselta kun orkkis vehkeet on kunnossa.

Mutta otin selvää vaimentimen originaalista rakenteesta. Ajattelin sen olevan vieläkin kammioisempi, mutta sehän on tavallaan läpivirtaava vaikka putki tekeekin mutkaa sisällä. Tuo mutkaisuus varmasti tehostaa äänen menemistä villoihin. Ajattelin että jos muokkais alkuperäsen rakennetta sisältä, solis aika edullinen ratkasu. Vielä vaan mietinnässä että miten sen tekisin, on niin monta toteutustapaa.

Tässä linkki kuvaan jossa vaimennin rälläköity auki. http://www.wothrline.com/Cars_engine/HW/catback.htm

Tuon jutun yhteydessä oli mittailtu vastapaineita niin 850 vakio takavaimennin oli ollut 30kpa luokkaa ja se oli saattu pudotettua 7,5 vaimenninta vaihtamalla. Mutta itse en tiedä onko arvo iso vai ei. Mutta että parannettua sitä toki saa.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2014, 23:49:00 kirjoittanut Tops »

 

Futurez  Kulkukoira