Jos en ihan väärin muista ni B21A konetta on kahdella eri puristus-suhteella, 8,5:1 1975-1980 ja 9,3 1981-1984 välillä. AT versiossa jossa vaihdetut männät on 7,5 puristus.
Ja kuten JuHaU mainitsi, niin AT ja ET koneissa EI ole samoja sisuskaluja, tosin eihän se ero ole kun männissä taaskaan, ja puristus-suhde ero ei ole hirveä uskoakseni... googlella löytyi kummallekkin turbo variantille tuo 7,5 puristus-suhde, oikeellisuutta saatte sitten spekuloida.
Tuo matalammalla puristuksella antaa aika kovia tehoja kunnon moottoriohjauksella, ja miksi ei tuo "uudempikin", mutta ei siedä tuon palotilan surkean muotoilun takia hirveitä paineita. Sitten tuon matalemman (etenkin 7,5) puristus-suhteen kääntöpuolihan on että kone on aivan kuollut alipaine-alueella, ja herää henkiin vasta ahdoilla. Eli ei välttämättä hirveän ripeä härveli vaikka tuntuiskin siltä jos on vähän isompi ahdin.