RallyBaron  Samppasport

XC60 MY18->

  • 345 Vastauksia
  • 96220 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #150 : 04.09.2017, 16:43:36 »
Joo, toi on hassu, että leasingautosta otetaan käsiraha ;D Kertasijoituksella voi alentaa leasingmaksuja. Nyt noita uusia on putkahdellut wanhojen xc60:sten sekaan. Paljon tyylikkäämpi ja automman oloinen kuin vanha versio, jolla jo olikin ikää.

Poissa JPN_V70D3OR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 400
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #151 : 04.09.2017, 21:57:21 »
Ei kyllä mielestä ole aivan asiallista mainontaa, eikä Volvon arvolle sopivaa helppoheikki meininkiä, IMHO.
Sitähän voi mainostaa vaikka, 10,-/kk, (käsiraha 70te).

Poissa JyriLaitinen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #152 : 05.09.2017, 23:35:10 »
Olikos jollakin uuden volvon tilanneella ja jo saaneella kokemusta mitä tarkoittaa kun tuli VoC email ja SMS jossa oli rekkari sekä VIN. Siis missä vaiheessa auto on kun nuo tiedot tulevat? Tehtaalla, matkalla, laivassa, satamassa, vai jotain mitä sattuu :)

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8956
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #153 : 06.09.2017, 01:05:03 »
Olikos jollakin uuden volvon tilanneella ja jo saaneella kokemusta mitä tarkoittaa kun tuli VoC email ja SMS jossa oli rekkari sekä VIN. Siis missä vaiheessa auto on kun nuo tiedot tulevat? Tehtaalla, matkalla, laivassa, satamassa, vai jotain mitä sattuu :)

VIN varataan autolle jossakin vaiheessa kun tuotantoaikataulu on lyöty niin lukkoon että osataan sanoa millä sarjanumerolla auto tehdään. Mutta rekisteritunnuksen jos olet saanut niin auto on jo rekisteröity Suomeen, väittäsinpä että vähintäänkin se on rullannut tehtaalta ulos.

Oman automyyjäsi pitäisi osata sanoa tarkemmin missä autosi on menossa. He näkevät tilausjärjestelmästä statuksen, esim. "laivassa"  :)

Joka tapauksessa suht pitkällä on prosessi jos Suomen rekkari jo tiedetään.

Poissa v-femtio

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 392
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #154 : 07.09.2017, 14:02:27 »
http://www.iltalehti.fi/autotestit/201709052200372707_at.shtml

Kyllä tämä näyttäisi taas olevan malliston onnistunein osuma. Tai on Rönkkö tainnut kaikista viime aikaisista malleista tykätä?

Poissa JPN_V70D3OR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 400
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #155 : 08.09.2017, 18:02:35 »
Kävin ottamassa parin kymmenen km:n tyypit D4 Momentum versiota.

Vaikuttaa hiljaisemmalle, kuin V90. Lähinnä tuulen suhina kiinnitti huomiota, laminaidut lasit varmaan auttaisi. Moottori ei juurikaan ilmoittele olemassa olostaan. Käsin alasvaihtassa moottorijarrutus on varsin lievä, vaikka kierrokset nousevatkin. D4 Aut, ei ole mikään ohjus, manuaalina olisi lienee tunnokkaampi...

Autossa oli peruspenkit, nahalla. Nahka on kovahtkoa 'summun' nahkaa, joten siitä tuskin kannattaa maksaa.
Muuten penkit ovat OK (paremmat, kuin V90 IMHO), sähk.2-suunt.ristiseläntuen sekä istuimen korkeuden säätö. Kallistuksen säätö on mekaaninen. Istuinosta saisi olla aavistuksen pidempi, vaikken ole pitkä.

Kaistallapito toimii lähes huomaamattomasti. V90:ssä ratti pani reunaviivan läheisyydessä vastaan ihan tosissaa, mutta XC60 menee yli lähes huomaamatta. Mikäli ratista ei pidä kiinni, niin ajaa 'itsestään'. Keskiviivalta lähestyssä teki turhan suuren korjausen reunassa ja palasi takaisin ajamaan keskiviivan viertä, muutoin pysyi reunaviivalla nätisti.

Laatuvaikutelma OK, vaikkakin takaoven kohdalla pyöräkotelossa näkyi pistehitsi varsin selvästi. Panelien sovitukset olivat paljon paremmat, kuin eräässä S90:ssä.

Köyhälle vaan on kallis  ::)

Jopa adaptiivinen vakkari on lisävaruste 1500,- ja automaagilaatikko 3000,-
(mitähän eroa on konfiguraattorin A & B versoilla, eri päästöt ja ja siis hinta, mutta miksi??)
Käytännössä hinta kipuaa 60t€ pahemmalle puolelle talvipaketilla

Vielä yllättävämpää on, että V90 D4AWD vastaavilla maustelle jää 3000,- halvemmaksi.

(Lyhyelle) Koeajolle kannattaa ottaa myyjä mukaan ja pyytää häntä säätelemään juttuja valikoista, tai sitten ottaa auto yön yli kylään ja käydä asetukset läpi.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2017, 11:36:54 kirjoittanut JPN_V70D3OR »

Poissa VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6862
  • Kaikkee sitä...
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #156 : 12.09.2017, 08:35:54 »
Mikäli ratista ei pidä kiinni, niin ajaa 'itsestään'.

Mutta ei kovin kauaa, kuulemma 10...15 sek. Kun pitää kättä ratilla niin silloin ajelee pidempään "itsestään".
... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa katemake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 158
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #157 : 12.09.2017, 22:54:13 »
...uutta verta myös tänne pohjoiseen! Tilattu eilen uusi xc60 inscription d4, ilmajouset, b&w stereot, vetokoukku, voc, lasinen kattoluukku, penkkeihin kunnonahat, kesäkumpat 20" tuumaset, toimitus roihin helmikuu -18.

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #158 : 13.09.2017, 06:31:14 »
...uutta verta myös tänne pohjoiseen! Tilattu eilen uusi xc60 inscription d4, ilmajouset, b&w stereot, vetokoukku, voc, lasinen kattoluukku, penkkeihin kunnonahat, kesäkumpat 20" tuumaset, toimitus roihin helmikuu -18.
Onnittelut :P
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa -jadi-

  • Hors d'âge
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1617
-"Kyllä sä oot sitte kultane, kun järjestät ns. tuntemattomille uskomattoman hyvän mielen."
- KIITOS!
-----
Слава Україні!    https://www.youtube.com/watch?v=izquEYtqXZo

Poissa ReijoM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • Audilla ja Toyotalla mennään
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #160 : 19.10.2017, 10:37:39 »
mitähän eroa on konfiguraattorin A & B versoilla, eri päästöt ja ja siis hinta, mutta miksi??

A ja B vaihtoehdoissa taitaa olla tarjolla hieman erilaiset rengasvaihtoehdot, jotka vaikuttanevat sitten päästöihin?

Tai ainakin tuon perus Momentumin vakiovarusteissa lukee että ”Rengasluokka A”.
Audi A6 quattro              

Toyota Corolla Touring 1,2 T

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #161 : 19.10.2017, 10:57:10 »
https://tekniikanmaailma.fi/autot/tm-koeajo-volvo-xc60-kuuskyt-syyta-ostaa-volvo/?shared=796798-19c6e216-500
On Volvo onnistunut tekemään tämän hetken parhaimmistoon kuuluvan cittarin :P
Hemmetin tehokkaat jarrut, kun TM testissä 38m pysähtynyt.
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa Rodion

  • Koeajaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 942
  • BMW X3 TwinPower Turbo
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #162 : 24.10.2017, 18:59:23 »
Äh, väärä topic.

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #163 : 31.10.2017, 17:03:39 »
Saksalaiset vaikuttavat Volvon rinnalla antiikkisilta
www.nettiauto.com/artikkeli/volvo_xc60_viilea_skandi_viettelys
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #164 : 08.11.2017, 18:40:44 »
Historian paras tulos. Kyllä Volvo osaa 8)
https://www.euroncap.com/en/results/volvo/xc60/28534
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

 

Futurez  Kulkukoira