KL-varaosat  Race.fi

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Muut menopelit / Vs: GMC Typhoon #FinnTyphoon
« Uusin viesti kirjoittanut Keme tänään kello 16:30:02 »
Jonkun hetken harmistelin, ku toi öljynpaineanturin adapterinippa ei irronnut moottorin takana tosta messinkimulkusta. Jostain olin saanut päähäni, et toi ois sit moottorissa krympillä, mut onneksi kaveri korjasi väärää ajatusta ja totesi sen olevan kierreliitoksella lohkossa. Ny tarvii vaa selvittää tosta, et mikä jenka on lohkossa ni saa paineanturin suoraan lohkoon kiinni ja öljynpainemittauksenkin kytkettyä moottorinohjaukseen aivan kuten kuuluu.

22
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidut autot ja uusi laki
« Uusin viesti kirjoittanut volvotdi tänään kello 15:51:07 »
Kyllä ne muuttuu, juuri yhden auton kanssa tepuloitiin mihin oli vähän kaikenlaista touhuttu, ohjelman kanssa ei mennyt päästöistä läpi, alkuperäisellä softalla heittämällä läpi. Toki ohjelmointeja on monen moisia, toivottavasti ohjelmoitsijoilla on myös mahdollisuus palauttaa alkuperäinen softa myös takaisin tarpeen vaatiessa, näitä vaan nyt on tullut vastaan.

Kuten tuossa jo kerroin, päästöt muuttuu jos ei tiedä mitä tekee. Meiltä ainakin löytyy vakiot niihin mihin on tehty muutoksia sekä myös niihin mihin ei ole tehty.
23
On taidettu käyttä kiinteää raudan yhdistämiskeinoa joten en lähtis yrittään purkua.
24
Projektipäiväkirjat / Vs: Volvo S40 Rally - Laulava vapari vitonen
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 15:12:49 »
Hauska tuo brembon pakkaus. Mitä tuo juro jamppa siinä tekee, onks se jonkunsortin jarru? :)
25
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: XC70 ja Nivomatin iskari sökö
« Uusin viesti kirjoittanut j_m_k tänään kello 15:11:42 »
Man made ne nivotkin on. Saako niitä purettua helposti? Jos purettavissa, niin olis ne silloin huollettavissakin.
26
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidun auton myynti
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 15:08:34 »
Tääkin kiertyy melko kauan kun ei kerro ohjelmoinnista. Hys hys.
27
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidut autot ja uusi laki
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 15:06:34 »
BSR:llä ei vaikuttanu päästöihin ainakaan negatiivisesti.
Eri asia varmaan kun joku aloittelija huumalaispäissään vähän "säätää."

Parhaat on just näitä että vakio-ohjelma ei oo tallessa. Yhden uuden mersun kanssa tuli kalliiks kun piti saksanmaalta tilata kai koko ecu. Tuossa tuttu vaan kerto joka sitä parsi.
28
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: S60 D5 - tärinä kiihdytettäessä
« Uusin viesti kirjoittanut Jorma tänään kello 15:05:23 »
Hyviä arvioita mutta sen verran piristetty, että kaksoismassa ja kytkin meni vaihtoon 450 tkm kohdalla, kytkin alkoi luistaa isoilla vaihteilla.
Kaksoismassa on nyt paljon parempi kuin alkuperäinen, ei ole koskaan jyristänyt, alkuperäinen jyristi heti lastun asennuksen jälkeen (120 tkm)
29
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: Volvon geartronic
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 15:00:39 »
Koodit varmaan selventää ongelmaa.
30
Projektipäiväkirjat / Vs: Volvo S40 Rally - Laulava vapari vitonen
« Uusin viesti kirjoittanut RTP tänään kello 14:57:12 »
Jarruosia saapui:

Tulee ihan vakiokokoiset levyt, mutta uritettuina. Taakse Brembot ja niihin kaveriksi "Xtra" sarjan palat, eteen ATE Powerdiscit ja niihin tulee Hawkin kilpajarrupalat, jotka vielä matkalla. Satulat pysyy vakioina.

Kovin ajattelin laittavani niitä paikalleen tänään, mutta yht äkkiä löysin itseni purkamasta etuovien sisustoja. Niistä kun tuli huomattua sellainen pieni ongelma, että ovenkahva on niin etureunassa ettei sitä saisi auki koska turvakaari tulee tielle. Erinäisiä visioita sitten pyörittelin että mitenköhän se saataisiin siirtymään fiksumpaan paikkaan, kunnes kartturilta tuli ehdotus joka tarvitsi testata:

Kiitos ruotsalaisten insinöörien, etu- ja takaovien ovien aukaisuvaijerit ovat täysin identtiset, paitsi pituuden osalta. Ja täten täähän toimii paremmin kuin hyvin kun vaihtaa ne päittäin  ;D. Etuovessa tulevat keskelle ovea ja takana aivan oven etureunaan, joten on helppo tarvittaessa b-pilarin juuresta avata. Takaovien ikkunatkin tuli helatorstaina pultattua kiinteiksi, niin periaatteessa voisi laittaa takaovet jo "pakettiin" eli tehdä sääntöjen vaatiman peltilevyn kaiken päälle.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
Proturbo  Autodiagnoosi