KL-varaosat  Race.fi

EGR ja Regenerointi

  • 16 Vastauksia
  • 779 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2906
  • "Noku mä haluan"
Vs: EGR ja Regenerointi
« Vastaus #15 : 10.01.2024, 07:45:50 »
Itse ainakin suosittelen tuota viimasuojaa näiden uudempien vitospyttyjen keulalle. Vanha harmaakantinen oli huomattavasti lämpöisempi, kun nämä uudemmat 2010-> "d5244t10":istä uudemmat kehitysversiot.

Aamen

Moottorin lämmöt jää -22°C:ssä +70-75°C väliin polttoainekäyttösen lisälämmittimen ollessa AKTIIVINEN. TMAP (moottoriin menevän ilman lämpötila) näytti tasaisesti -16°C kun ajeli normaalia matkavauhtia rajoitusten mukaan. Sisätiloihin pyynti +23°C

Koko keula umpeen ja -32°C lämpötilassa TMAP enää -7°C. Moottorin lämpötilassa ei juuri nousua tapahtunut, mutta annettakoon anteeksi. Tuo -32°C on aika paljon pahempi kuin -22°C  :D

Yllä kuvattu on siis pelkästään maantieajoa, kaupunkiajosta kertominen ja siihen vertaaminen on turhaa ajanhukkaa.

Niinja moottori on D5244T15. Uusi OEM termari vaihdettu lokakuussa  ::)

No iltapäivallä aika Volvon merkki huoltoon ja ajetaan uudet päivitykset sisään,eli auto palautuu tehdasasetuksiin.

Oikein!

Jotkut omat tyytyväisiä tuohon tamperelaiseen ohjelmapajaan, mutta ajoittain tuntuu olevan lapsellisia ongelmia joita ei saada selville

Poissa Fb67

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: EGR ja Regenerointi
« Vastaus #16 : 10.01.2024, 18:34:31 »
Nyt on lämmöt katottu testerillä,ulkolämpö 2 astetta auton keula täysin ummessa ei vebastoa matka ajo 88 astetta,viri softa EGR pois.sitten auto palautettu täysin vakioksi
samat matka ajot 88-90 astetta

 

Proturbo  Autodiagnoosi