Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: paze86 - 13.04.2011, 21:50:29
-
joo elikkä kyseisestä autosta tarttis nostel ahtoja. lastua ei varmaankaan saa mistään.
mutta jos ahdot sais 0.8 - 1 mites onnistus et ei menis laihalle jne mitäs tarvis nyppii et onnistus :)
autos 531 kansi ja a nokka ... nii rajapaineventtiili on
-
hirveesti en tuosta ymmärrä mutta jos alkuun pääsisit. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=84817
edit: tuosta vois joku viitsivä tehdä edes lyhennetyn suomennuksen?
-
kyl se jotain kerto tai sit ei :) prskeles ei viittis rikkoo taas yhtä lohkoo :)
-
Laajakaistalambda vaan kiinni niin oikeasti näet meneekö laihalle. Ja saa LH-2.2:n lastuakin. Ja pitäisi kestää vakiona ihan nätisti jo tuon 0.8bar paineen.
-
Laajakaistalambda vaan kiinni niin oikeasti näet meneekö laihalle. Ja saa LH-2.2:n lastuakin. Ja pitäisi kestää vakiona ihan nätisti jo tuon 0.8bar paineen.
Kyllä ainakin b19ET:ssä oli tossa kilon alla vielä ihan rikkaalla seoksella. Tiiä sit, minkä verran kuutiotilavuus tossa vaikuttaa.
-
Mutta ET koneissahan ruiskuna on k-jetronic.
-
Mutta ET koneissahan ruiskuna on k-jetronic.
Niin tai motronic.
Tuossa Henkon B19ET:ssä oli LH2.2.
-
Niin tai motronic.
Tuossa Henkon B19ET:ssä oli LH2.2.
Jep niin oli, unohdin tarkentaa, ku otsikossa oli jo tuo LH2.2. Tarkoitinkin sitä, että en tiedä, minkä verran enemmän soppaa isommat mukit tarttee.