Kellään ehdotuksia mikä mulla vikana kun ahdin ei kestä? Allekirjoituksen ysissä b230fk perässä ensin oli schwitzer s2b 54/58 siivillä, huolsin sen ite mut meni väljäks n. 500km aikana. Sitten ostin muutaman penkkivedon ajetun Master power r6164-12 ahtimen, oli siis ihan uutta vastaava. Tällä tullut kilsoja nyt noin 2000km ja tullu pitkittäistä välystä niinkuin edelliseenkin. Alkuun tarkkailin että pysyy välykset normaalina mut nyt hetken ajelun jälkeen uus tarkastus ja väljää on.
Pakopainetta liikaa isosta pakopesästä huolimatta? Ahtimen speksit siis 61/64 siivet, a/r 1.00 pakopesä. Putsarina iso KN filtteri.
Öljynpaineita ei oo mitattu vielä mut öljynpainevalo sammuu ainakin samantien kun tärähtää käymään jne. Öljynä mobilin 5w-50 peak life.
Konetta ohjataan microsquirtilla, polttoaineena re85. Kone vakio lukuunottamatta h profiilikankia ja millin laskettua kantta ja d nokkaa. Myös nokkaa mietin, jos se olisi liian myöhäisellä kannen laskun johdosta? Ei oo siis säädettävää nokkapyörää.
Sytkäennakkoo 1,6bar ahdoilla 18 astetta.
Pakopesän vetää kovemmassa ajossa äkkiä punahehkuun mutta mitään muuta oiretta en kyllä keksi.