Sitä laippaa ei kannata kokemuksen mukaan hitsata ollenkaan! Tekee samanlaisen laipan minkä hitsaa ja sitten tiivisteellä ne laipat vastakkain. Mutta nyt purkaat sen portin ja ostat hiomatahnaa. Vaikka porakoneellä pyörittelet varovasti sitä venttiiliä sitä seeti"rengasta" vasten niin kauan että on tasaisesti kirkas isommalta alueelta. Ja laitatko tarkemmin mikä bilteman portti? Sillä kuinka tiukalla sen pultti on ei ole merkitystä jos kerta tyhjäkäynnillä vuotaa, kyllä niissä jousissa sen verran vorssia on notta kiinni pitäisi pysyä.
Suosittelen lämpöisesti muutenkin aina purkamaan ja kasaamaan ite nuo kiina portit, samaten läppäys niille. Yhtäkään vuotavaa kiinaporttia itselläni ei ikinä ole ollut ja kymmenisen tuollaista laittanut kumminkin. Joskus oli ihan aidossa turbosmart hukkaporttissa työstölastut jätetty sisälle, se kyllä pisti hämmentämään.