jatketaan taas, tuli sitten innostuttua noitte pihojen kanssa, kun tuli äly ja väläys, että tallissahan on vielä yksi subi, nimittäin ankan entinen subi, JBL:n ollessa nykyään ankan kontissa. !
sulakkeelle löytyi varsin kätevä paikka edestä!
akulta taka-akulle pluskaapeli.
normiveto, tulipellistä läpi, kynnyslistaa pitkin taakse, kuva on ihan takaata, sopiva kolo korissa josta piuhat saa vedettyä vahvistinkoteloon
sieltä ne plus ja miinusnavasta tulevat kaapelit tulevat. miinuskaapeli on vain 8mm2 vain poistaakseen akkujen potentiaalieron tulevaisuudessa.
taakse vedetään vielä koriin maadoituksia, nohätä.
piuhoja ois sitten tänverran VIELÄ vedettävää >_>
sit ois viel tällänen kasa:
3x RCA
2x 1mm2 (taka-akun jännite jännitemittarille)
1x 2mm2 (heräte)
2x 2x1,5mm2 etukaikuttimet
läpiveto ei koskaan oo ollut näin helppoa, isokin käsi mahtuu koelaudan alitse minne tahansa.
semmonen nippu.
pari piuhaa taka-akku -lokeroon, loput kätsysti vahvarikoteloon
erkkasarjaa pelkääjälle!
tuonne pitäis kaapelit työntää...
no mikäs hitto se sieltä kurkistaa??!
...
öööö..
joskus tääkin on ollut niin pirun hankalaa
midwoofer kiinni.
gommia.
mutta sitten, diskantin asentamisessa alko ärräpäät lentää, olihan joku hiivatin kikkare päässyt painamaan kuvun ruttuun ;G
perrrhana!
jakosuodattimen asennustapa mallia: Mrop
kas nuin
avot! ja taas säästyttiin turhilta ärräpäiltä kun se ei pysy missään ja ruuvit o liia pitkät ja ja ja ja.
kuskinpuolinen asennus alkoi sulakerasian irroittamisella
sen takana löytyi tuttu kolo
kuskin jytkyvehkeet.
ja jakosuodin tutulla tavalla
tuo rauta kuten team apina mainitsi, on pyyhkijöiden rauta, jossa terävät reunat ja liikkuvat ees taas pyyhkijöiden mukaan.
täydellinen tappoväline esim RCA:n katkomiseen!
pikkasen johtojenniputtajaa molempiin ettei heti hakkaa rikki?
takaluukku piti näyttää tältä päivän päätteeksi....
mutta se näyttääkin tältä... nooh näin tälläkertaa.
vielä maistiaisia tulevaisuudesta...
semmonen tuutti tulossa