Autoracing  KL-varaosat

740 OM606

  • 1213 Vastauksia
  • 522052 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JiiV70

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 850
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #15 : 16.01.2012, 07:52:55 »
jokohan nyt näkyy? muutin kuvablogista ne kuvat muillekkin näkyviksi :idiot2:

Jo vain näkyy!
Tämä pitää laittaa sinne seurattavien listalle!
Volvoton

Poissa heikinheimo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 320
  • "anna vähän leipää"
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #16 : 16.01.2012, 08:19:14 »
Jo vain näkyy!
Tämä pitää laittaa sinne seurattavien listalle!

komppaan, näyttää hyvälätä O0
2014 S60 D4 manu bise+Z1k -09 ORMU

Ex Volvot 850 GLT, 960 2.9 aut, 940 230ft+m90 sedan special edition ja V70 T5 vm98

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #17 : 16.01.2012, 09:52:47 »
seurantaan  O0

tuleeko ihan liikenteeseen vai leikkikaluksi ?

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #18 : 16.01.2012, 09:59:31 »
paljonko tuosta pumpusta saa syöttöö? vai onko se vielä hankinta listalla :) ja onko täsä volvosa ollu joskus 2xt03 ??
ja ootko mistä tuon metanoli ruutan hommannu ja oliko tyyris? itelläki pikku ajatus käyny mielesä että jos semmosta testais.
Joo pumppu on vielä hankintalistalla. Taitaa tänäpäivänä maxsyöttö noissa olla 225mm3. juu olihan tämä tuplaturboki pari päivää.. :D Tuon vesiruutan ostin katuauto.fi:stä eikä mielestäni oo kallis.
samaa laatikkoa itekki kattelin.
muistaakseni siinä oli kytkin akseli eri mittanen kun mitä pitäs olla. voi olla että muistan väärin.
minkälaisen öljypohjan oot tehnyt?
hyvältä näyttää, jatka samaan malliin.
lisätään nyt sen verran että mulla on ihan vastaava rojekti. ;)
Kyllä kytkinakseli jää 10mm lyhyeksi, täytyy tehä holkki silmälaakerille.
Öljypohjaa lyhensin alaosasta niin paljo ku mahollista ilman että ö-pumpun imuputkea tarvi muutella.
Juu oon kyllä sun rojektia seurannu, taisit just sillon ö-pohjaa tehä ku ite tän alotin ;)
seurantaan  O0

tuleeko ihan liikenteeseen vai leikkikaluksi ?
Katulaillinen leikkikalu ois tarkotus tehä.
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #19 : 16.01.2012, 10:35:30 »
Joo pumppu on vielä hankintalistalla. Taitaa tänäpäivänä maxsyöttö noissa olla 225mm3. juu olihan tämä tuplaturboki pari päivää.. :D Tuon vesiruutan ostin katuauto.fi:stä eikä mielestäni oo kallis.Kyllä kytkinakseli jää 10mm lyhyeksi, täytyy tehä holkki silmälaakerille.
Öljypohjaa lyhensin alaosasta niin paljo ku mahollista ilman että ö-pumpun imuputkea tarvi muutella.
Juu oon kyllä sun rojektia seurannu, taisit just sillon ö-pohjaa tehä ku ite tän alotin ;)Katulaillinen leikkikalu ois tarkotus tehä.
ootko ratkaissut vielä miten toteutat kallituksenvakaajan?
mulla ei vielä ole selvillä miten teen.

ite muutin imuputken nii sai konetta vielä hieman taaksepäin. öljy tilavuus on nyt 5.5litraa.
oliko kuin tuuris tuo syyläri ja öljyn lauhutin?
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #20 : 16.01.2012, 18:34:10 »
ootko ratkaissut vielä miten toteutat kallituksenvakaajan?
mulla ei vielä ole selvillä miten teen.

ite muutin imuputken nii sai konetta vielä hieman taaksepäin. öljy tilavuus on nyt 5.5litraa.
oliko kuin tuuris tuo syyläri ja öljyn lauhutin?

Aattelin teettää vakaajan mittatilaustyönä jos en muuta keksi.
Alle 200 se taitaa kaupassa olla toi syyläri ja satasen pintaan tuo lauhutin.


Tämän päivän tapahtumia:
Hain Procater:ilta alumiini mutkia ahtoputkien tekoa varten ja tuommosen 4-kanavasen lämpömittarin, tuolla ois tarkotus mitata pako/imu/öljy/vesi lämmöt.
hitsasin mutkat suoraan cooleriin ja sain turbonpuolen ahtoputken valmiiks.
huomenna pitäs toinen putki koittaa tehä.

käppyrät

mittari

ahtoputki

lähöt

anturi pakosarjassa

tämän hetkinen tilanne.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2012, 19:06:23 kirjoittanut -hh- »
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #21 : 16.01.2012, 18:39:40 »
Hyvältä näyttää projekti ei voi muuta sanoa.. viimeset kuvat vaan sais olla vähä isompia että sais selvää :)
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #22 : 16.01.2012, 18:43:01 »
Hyvältä näyttää projekti ei voi muuta sanoa.. viimeset kuvat vaan sais olla vähä isompia että sais selvää :)
kiitos kiitos! ny pitäs näkyä, vähä opettelua tää kuvahomma vielä.
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa arppari

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #23 : 16.01.2012, 21:11:38 »
tais olla jo tuo metanoli ruuta jo tuosa d24 koneessa niin mittasitko siitä että oliko minkälaiset teho erot metanolilla ja pelkällä coolerilla?? ja onko tuo imusarja plenium mallia??

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #24 : 16.01.2012, 22:21:00 »
joo oli se siinäki, tehoeroja ei oo mitattu, pakolämpöjä se ainaki laski jos ei muuta.
tuo kotelo on 100mm putkesta ja siinä se amw kartiotuloputki.
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

TjjR

  • Vieras
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #25 : 17.01.2012, 11:44:14 »
Onko sulla muuten ittellä noi alumiini hitsausvärkit?  satun olemaan vaan samoilta huudeilta ja jossai vaiheessa tartteis aluhitsarin apuja :)

-Teijo

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #26 : 17.01.2012, 11:52:36 »
Asiallista jälkeä täälläkin!

Muistahan tukea tuo imusarja, kun on noin pitkä yhtenäinen tuo tuloputki mukaanlukien, muuten voin lyödä alumiinisen kaljapurkin verran vetoa että jossain vaiheessa katkeaa/halkeaa juuresta. :)

Kukaan ei ole vielä uskaltanut CDI koneiden kanssa ruveta pelaamaan?
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa KarstaMasa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 152
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #27 : 17.01.2012, 17:34:02 »
Täällähän on tekijämies hommissa!  :)
Meinaatko tehdä korille jotain vai tuleeko sleepperi?
Vanhat: 242 DL -79, 245 TD -84, 744 GLE -88, 944 TDIC -94, 945 SE -92, V70 TDI -98, Jeep Cherokee 4.0 -92, Dodge Ram 2400 4x4 5.9TD -00, Plymouth Belvedere -67 440, Suzuki GSX-R 1100 -92.
Nykyiset: 244 Turbo 16V -84, S60 D5 -03, Dodge Challenger -70 Slant six (RT-look+440cid tulossa).

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #28 : 17.01.2012, 17:41:36 »
Härskin näköstä, tästä voi jopa tulla tehokkain volvo 200/700 dieseli mitä on koskaan nähty. ;)
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2115
    • Instagram kuvat
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #29 : 17.01.2012, 17:46:23 »
Hemmetin hienoa jälkeä täällä syntyy.

 

KL-varaosat  Race.fi