0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Omaa tuotantoa on nuo Volvon alumiiniset common rail-vitosdieselit olleet 2000-luvun alusta lähtien.Sulla taitaa kyllä vuosimallista päätellen olla tuo seuraavan sukupolven kaksilitrainen ja nelisylinterinen ns. VEA-moottori.
Kaikkihan on tietysti mahdollista, mutta vaatii aika ison lumimäärän, jotta pääsee kampiakselin kautta hypäyttämään hihnaa. Sanoisin että pitää olla pohjamuovia rikki tai sisälokari puuttuaItselläni sama pata XC70 tosin vm 2014
Muuten en olisi huolissaan moisesta mutta jos kuljettaa auton junalla Lappiin talvella niin ennen käynnistystä kannattaa tarkastaa konehuone lumen varalta.
Ymmärtääkseni VR:llä on nykyään umpivaunut ja lämppärin johdon saa kiinni ja virrat päälle 2h ennen saapumista