Nyt on muuttunut vähän kokoonpano.
-vakiokampura
-Uudet ylikoon monttumännät ja koneen poraus ja hoonaus.
-puristussuhde jotain 8 ja 9väliltä, kunhan saan kannen porttauksesta, niin voin mitata palotilat, puristussuhde haetaan lukemaan 8.5, tarvittaessa lohkosta otetaan tavaraa pois.
-Nokka-akseli Muokattu H, on yhtäkuin Volvon etc auton T5 nokka.
-Kansi 530 ns. full ported, 46/38 venttiileillä, mukaan saa virtauslaput sekä cfm, että hv.
-Lyhyt alumiini-imusarja.
-Weber dcoe 40mm, tuplakaasuttimet, paineistettu (tarvii vähän lisää muutoksia vielä, mutta ne on tiedossa kyllä)
-Pakosarja kl-racingilta.
-hukkaportti 38mm, semmoseen välilaippaan joka tulee ahtimen ja pakosarjan väliin, noita laippoja on e-bayssä.
-Turbo näillä näkymin gt35, jos saisi jostain pulssisarjan niin turboksi tulisi gt45 ja nokasta vähän rajumpi, mutta mennään nyt näillä.
-3.5" downpipe.
-lambda-anturi ja seosmittari, ainakin Free technicsin ukko oli sitä mieltä, että jos molemmissa kaasuttimissa on samat hilppeet, niin ne tuottaa samanlaisenn seossuhteen. Hän oli sitä mieltä, että 1 seosmittari downpipeltä riittää.
-Pakolämpömittari
-pakopainemittari
-Itse tehty plenumi, täytyy tehdä aika kapeapäätyinen versio. Ahdetussa plenumin koolla ei ole oikeastaan väliä, eikä imutorviakaan tarvita. Mutta minä kyllä laitan imutorvet ja koitan tehdä plenumista sen 1.5*iskutilavuus kokoluokkaa olevan plenumin.
Tämän kun lataa 1.3-1.4bar paineilla, niin pitäisi tulla yli 300hv.