Autodiagnoosi  Carcom Oy

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Projektipäiväkirjat / Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 244 Turbo
« Uusin viesti kirjoittanut mista tänään kello 17:22:54 »
Nyt ne matot saapuivat. Ai, että on kyllä hienot. Samalla kuva detuunatusta takapäästä eli takapenkki taas autossa vajaan 20 vuoden tauon jälkeen.










22
Myydään varaosat / SC-805 CD-soitin KOODI mukana
« Uusin viesti kirjoittanut GHOST tänään kello 17:09:13 »
Yhteydenotot M I E L E L L Ä Ä N ..SOITTO  / sähköposti / yksityisviesti

 
autoharri@hotmail.com


0405544358


Tumman harmaa.

KOODI löytyy.

Hinta***68e postikuluineen.

Tai HAKU Loimaalta 60e.


VOLVO shortsit.



Edessä vetoketju ja nappi , jossa VOLVO - teksti

Edessä etusivutaskut.

Oikealla sivussa läpällinen sivutasku.

Takana oikealla takatasku , jossa nappi VOLVO - tekstillä








Taskussa brodeerattu sinisellä VOLVO

KOKO L ja M

Hinta***40e.



UUSI Volvon OIKEA työpaita.

Koko XS









Hinta***40e.



UUDET käyttämättömät VOLVO - työhaalarit.


OIKEAT työhaalarit,ei koristekäyttöön tarkoitetut.


Muutama eri koko.








Nämä väriraidat ei näy isossa kuvassa.

HAALARIT ON TÄMÄN VÄRISET.











Alla olevat koot löytyy.

 46 , 48 , 62 , 62 LEGS + 20 cm. ,62 LONGER + 20 cm

D 96 , D 100 , D 104, D 112 , 116 , 118 , 150 , 152 , 156 , 158 , 160.


D 104 on NOIN 183 cm ja NOIN 83 kg.

D 96 on NOIN 170 cm - 175 cm ja NOIN 70 kg - 77 kg.[/color.



65 % Polyester

35% Puuvilla.

Hinta***40e.







Postitus onnistuu.


Loimaa


autoharri@hotmail.com


0405544358[/size]
23
Aamusta 240:sen keula kohti katsastuskonttoria, joka olikin sitten remontissa..

Ajelin sitten kotiin ja ruuan teon yhtydessä varasin paikallisesta konttorista ajan ja käytin 240:sen näytillä, niin inssi haluaa nähdä uudestaan..
Eli hylätty ja syynä taka-akselin puslat mitä tuota hylkylappua tavasin.

Mikään ihme että oli jotenkin veikeä ajaa kun tarkemmin mietin tuota auton käyttäytymistä..

Olikos se niin että tarvitsee järeämmät työkalut noiden vaihtoon?

Jos kyseessä on ne taka-akselin isot puslat, niin niiden vaihtoon tarvitsee työkalun. Mutta jos ne puslat korvaa uretaanisilla, niin se metallinen ulkokuori pitää kaivaa kumista tyhjäksi ja sitä metallikuorta ei tarvitse irrottaa autosta.
24
Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet / Vs: 2012 XC60 D5 ilmastointi pätkii
« Uusin viesti kirjoittanut Jukka79 tänään kello 16:36:56 »
Täällä XC70 vm 2011, sama vika.

Sillä poikkeuksella että kylmää tulee sen noin yhden minuutin ajan, jonka jälkeen ehkä viiden minuutin ajan tulee lämmintä ja taas yhden minuutin ajan kylmää. Ihan äsken kävin ilmastoinnin täyttöhuollossa, reipas 500g tuli ulos ja 820g meni.

Täyttöhuollon jälkeen auto käyntiin ja tuulettimet nokalla alkoi pyöriä, hetken aikaa meni ja tuulettimet pyöri kovempaa, tänä aikana (auto paikallaan tyhjäkäynnillä) tuli viileää / kylmää. Lähdin ajamaan ja kappas alkoi puhaltaa taas lämmintä. Pysäytin auton ja flektit lähes seis.

Pyyntinä vaihtelevasti 21, 20 tai 19. Ei vaikutusta puhalluksen viileyteen silloin kun puhallin puhaltaa lämmintä.

Mikä vika ja missä...?
25
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Volvo v70 kuskinpenkin lämmitin
« Uusin viesti kirjoittanut Volva88 tänään kello 15:53:35 »
Juu tai toinen on tietysti ottaa sulake vain irti mutta ehkä tuo johdoitus täytyy tarkastaa josko tosiaan selkänoja lämmitystä voisikin vielä käyttää! Hyvä havainto. Autolla kun ei itseni lisäksi muut ajele niin itsehän on tiennyt olla käyttämättä kuskin lämmitystä ja ihan hyvin tuossa on talvet pärjännyt ilmankin kun ainakin tämä oma lämpiää melko nopeasti kun iskee puhallukset päälle.
26
Yleinen keskustelu / Vs: T8/T6 hybridin kulutus
« Uusin viesti kirjoittanut jv70 tänään kello 15:46:12 »
Idea on tosiaan latauksessa. Suurin osa ihmisistä ei aja päivittäin kuin alle 50km mikä menee sähköllä, se sitten kompensoi pidempien matkojen hieman korkeamman kulutuksen.

Eikä tyhjällä akulla normaalissa matka ajossa vie kuin 6,5L/100km.
27
Showroom / Vs: Volvo 240 GL 1988 ja Volvo V70 2,5T geartronic 2007 huoltomuistion tapainen..
« Uusin viesti kirjoittanut anssi68 tänään kello 15:41:00 »
Aamusta 240:sen keula kohti katsastuskonttoria, joka olikin sitten remontissa..

Ajelin sitten kotiin ja ruuan teon yhtydessä varasin paikallisesta konttorista ajan ja käytin 240:sen näytillä, niin inssi haluaa nähdä uudestaan..
Eli hylätty ja syynä taka-akselin puslat mitä tuota hylkylappua tavasin.

Mikään ihme että oli jotenkin veikeä ajaa kun tarkemmin mietin tuota auton käyttäytymistä..

Olikos se niin että tarvitsee järeämmät työkalut noiden vaihtoon?
28
Offtopic / Vs: Mitä ostit viimeksi?
« Uusin viesti kirjoittanut ErkkiXC tänään kello 15:21:22 »
Ikh:n työtakki, moottoriöljyä ja adapterin.  :)

Meneekö se sitten niin, että adapteri päälle, öljyä väliin ja IHK:n takkikin menee päälle? :D

Ja aiheeseen niin kuormallinen multaa peräkärryyn kun rouvalta tuli kesken kaupunkilenkin semmoinen "pyyntö". No olin just Kuopion jätteenkäsittelylaitoksella tyhjentämässä tytön mökkirempalta kaatsikkakuormaa joten siinä heti paluumatkalla uusi yrittäjä Koneraivio ja sieltä piti siten "pyhäkamineissa" lapioida multakuorma kärryyn. Saipahan taas sanoa vaimolle että nyt multa tuli, se kun ei enää tällä iällä ole aina niin varmaa.  ;D

Ja tuonne kannattaa ottaa omat lapiot mukaan, pari siellä oli ja toisesta puuttui kahva kokonaan ja toisessakin se oli kovin irtonainen.
29
Ei löytynyt kuvia tosta omasta 240 akselista mihin on sovitettu Omegan lukko, mut johonkin pystyy kuitenkin vastaamaan ilman kuviakin.
Ei ole.
On ja ei. Lautaspyörän etäisyyttä lukon rungosta tarvii säätää jonkinlaisella spacerlimpulla.
Lukon runko pitää sorvata poskilaakereille sopivaksi.

Kiitos, nämä tiedot jo auttaa paljon. Sain harrastajatoverilta lainaan avoimen perän ja irtonaisen lautaspyörän niin saa laittaa sorvarille mukaan


how to add image in html
30
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Alapallon irroitus
« Uusin viesti kirjoittanut tomaattifarmari tänään kello 14:40:04 »
Olisko vinkkejä antaa miten edetä kun on alapallo ihan tautisen tiukassa olkavarressa. vaihdoin alatukivarret ja oli tarkotus vaihttaa alapallot myös, mutta kuskin puolelta jäi toistaseksi tekemättä kun ei kertakaikkiaan halunnut irrota. pelkääjän puolelta irtosi ihan parilla kopautuksella.
On koitettu lähinnä koputella lyöntituurnalla yläpuolelta, jokseenkin hankalasta kulmasta tosin. ensin pienellä ja sitten isolla vasaralla. alumiini vissiin turvonnut niin pahasti pallonkupin ympärille tms.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
Race.fi  Puotilan autokorjaamo