Race.fi  Puotilan autokorjaamo

144 B234SCT

  • 31 Vastauksia
  • 12736 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: 144 B234SCT
« Vastaus #30 : 28.01.2012, 09:28:46 »
Voit kysyä Deralta ja Sebbeltä kuuluiko Debil:in hallissa nakutusta kun 1,45bar ja 5000rpm+ oli kiekkaa mun autossa 3v sitten... RE85 oli tankissa :D

Ja silu:lle huomioksi, 8v ja 16v kansissa aivan erilaiset palotilat, eli ihan eri ennakot jne on mahdollisia. Onkos sinulla omia kokemuksia asiasta? :)

2bar en tiedä onko, mutta 1,55bar+ ainakin on (megan mappi loppuu), tai sit 70mm pakopuoella oleva ahdin menee 2,5L koneessa tukkoon 3500rpm. ;)

Luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia?

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: 144 B234SCT
« Vastaus #31 : 28.01.2012, 17:41:39 »
Luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia?
Anteeksipyyntöni, innostuksissani luettuani silun kommentin hyppäsin edellisen huomautuksesi yli.

Ja projektimiehelle, PAINETTA pyttyyn, epäiljät lyttyyn! ;)
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

 

Kulkukoira  Proturbo