Samppasport  Futurez

940ft ja 740 b200et

  • 25 Vastauksia
  • 10515 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa _[niko]_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • www.vrcf.fi
Vs: 940ft
« Vastaus #15 : 18.02.2013, 16:46:19 »

Tilannepäivitystä  8) Nyt saa tarjoila h-profiili kankia  :hello:
seuraavaksi lohkoon pitäis jostaan hommata kuuman kestomaalia ja hiekkapuhallella osia.

Poissa _[niko]_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • www.vrcf.fi
Vs: 940ft
« Vastaus #16 : 20.02.2013, 16:18:18 »
Vanteet lähti tänään kohti uutta kotia  :'( nyt saa tarjota niitä h-profiileja niin sais koneen kasaan. Ainiin ja tuli tilattua A-nokkakin  :pomo:

Poissa _[niko]_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • www.vrcf.fi
Vs: 940ft
« Vastaus #17 : 15.03.2013, 10:33:57 »
Homma ei viime aikoina kauheasti ole edennyt rahan ja ajan puutteen vuoksi, mutta tänään tuli tilattua h-profillit ja nyt sitten laakereista. olen miettinyt näitä http://www.hemishop.net/index.php?p=productsMore&iProduct=572 vai onko ihan vakio laakerit hyvä vaihtoehto?

Poissa _[niko]_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • www.vrcf.fi
Vs: 940ft
« Vastaus #18 : 19.03.2013, 16:24:21 »
Tilanne päivityksiä



Lohko lähti eilen koneistomollo hoonattavaks. Vauhtipyöräksi olen suunnitellut tälläistä http://www.blingfactory.fi/epages/vilkas02.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20101220-11092-13436-1/Products/BF202107? samalla vois sitten viedä uuden vauhtipyörän sekä kampiakselin tasapainotettavaks lahden kansityöhön kun ei täälläpäin kuulemma ole kellään kampiakselin tasapainotus konetta  :(

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: 940ft
« Vastaus #19 : 19.03.2013, 16:32:17 »
oisko kannattanut maalata vasta hoonauksen jälkeen?

Poissa _[niko]_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • www.vrcf.fi
Vs: 940ft
« Vastaus #20 : 21.03.2013, 11:03:01 »
sen näkee sitten mut eipä tuo iso homma ole vaikka joutuis uuden maalipinnan vetästä päälle :)

Poissa _[niko]_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • www.vrcf.fi
Vs: b230ft ja b200et
« Vastaus #21 : 22.07.2013, 11:52:17 »
Päivitelläämpä tätäkin välillä. Autoon on siis hommattu blingfactory 7.4kg vauhtipyörä+  SRE 765 asetelma ja kl-racingin 6lapanen sintteri. Kiertokangiksi tuli spm veivit ja männiksi on tulossa wisecon 0.5mm ylikoko sarja (normaalia, että sylinterit  kulunee 0.35mm n. 200tkm ajetulla autolla?). kanneksi olen suunnitellut 531 ja siihen ruotsista sopiva nokka-akseli.

Tuli sitten hommattua tälläinen väliaikainen/talviauto kun tarkoitus ei ole saada tuota 9sarjalaista tänä kesäksi ajoon.

Auto on siis 740 b200et -85.

Lastua saa tarjota tuohon b200et koneeseen niin pääsisi vähän ahtoja nostelemaan   ;)



Poissa _[niko]_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • www.vrcf.fi
Vs: 940ft
« Vastaus #22 : 21.08.2013, 15:12:33 »
Ei näköjään viikonloppuna vaihteisko tykännyt kuminpolttelust  :-[ no onneks kaverilta löyty irotettuna vielä samanlainen loota joka tuli sitten samana iltana vielä vaihdettuakin

Ykkös vaihteen rattaista puuttuu muutama hammas.


ja tänään saapu ysiin paketti jenkeistä

vasemmalla alkuperäinen ja oikealla wiseco


Poissa vjlle

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 468
  • Wheel Whore
Vs: 940ft ja 740 b200et
« Vastaus #23 : 21.08.2013, 22:00:52 »
Hyvältä näyttää. Kyllähän tosta kesäksi -14 vähintään se +300hv tullaan repimään eikö  :pomo:

Tässäpä yhteiskuva seiskasta ja ärrästä tännekin  ;)


Poissa _[niko]_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • www.vrcf.fi
Vs: 940ft ja 740 b200et
« Vastaus #24 : 17.04.2015, 21:25:16 »
Välillä päivittelyä tännekin   8)












Poissa _[niko]_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • www.vrcf.fi
Vs: 940ft ja 740 b200et
« Vastaus #25 : 19.04.2015, 11:26:27 »
Kesävanteiksi tuli azev taakse 10" ja eteen 8.5"  ::)




 

RallyBaron  Samppasport