KL-varaosat  Race.fi

245 Tsompivolvo

  • 85 Vastauksia
  • 48751 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Shikaka

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 218
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #45 : 25.07.2011, 22:41:53 »
Millanen siihen nyt tuli se anturiteline kampuran triggeripyörälle?

Isoveli kävi kahtomassa tilannetta ja otti paperille mittoja, tekee jonkinlaisen telineen joka tulee kiinni ohjaustehostimen jalkaan. Kuvia tulee tuosta myöhemmin  :hg:

Poissa Henko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 167
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #46 : 26.07.2011, 21:35:51 »
Isoveli kävi kahtomassa tilannetta ja otti paperille mittoja, tekee jonkinlaisen telineen joka tulee kiinni ohjaustehostimen jalkaan. Kuvia tulee tuosta myöhemmin  :hg:
Velipoika taitaa tietää, kelle tulee samanlainen sitten :D

Poissa Tsompi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #47 : 02.08.2011, 20:03:18 »
It´s alive!!!  *taavih-> Perjantaina jo aloitettiin starttaaminen, mutta tänään se heräs. Oli poijaat laittanu bensakiskon letkut väärin päin :D Tosi herkästi tuntuu ottavan kierrosta paikallaan pumppaillessa, vaikka seokset on vielä mitä sattuu. Huomaa että pyörivää massaa on hävinnyt jotain 10kiloa. Ja se kytkin  :o nyt vasta ymmärrän kun isot pojat sanoi, että se ei sitten paljon luista. Seuraavaksi perän ylätukivarsien puslitus ja jarrujen herkistely, sitten säätöön ja leimalle.

Kiitokset velipojalle ja paavalille rassailusta  P> oma rassailukipinä ei millään meinaa riittää tällä hetkellä.

Poissa Tsompi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #48 : 14.08.2011, 11:52:54 »
Viime sunnuntaina tilasin summitilta uudet etujarrut: http://www.summitracing.com/parts/WIL-160-0471/. Oli nopea toimitus, kun paketti tuli jo perjantaina. Halkaisijaa levyillä karvan alle 300mm ja paksuus 20,5mm. Jos näillä kestäis kiertää rataa. Hintaa tuli kaikkineen 109€.

Huomiseksi on varattuna päästömittaus. Saas nähdä miten käy, kun tuo kireempi nokka tuskin laskee päästöjä.




Poissa Tsompi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #49 : 14.08.2011, 12:03:33 »
Millanen siihen nyt tuli se anturiteline kampuran triggeripyörälle?
Tällaane








Tarkoitus oli, että teline olisi ollut hienosti suorassakulmassa tuohon tehostajan jalkaan nähden. Mutta jouduin laittamaan sen tuolleen vinoon, että sain sen kohtisuoraan triggeriin nähden.

Poissa Tsompi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #50 : 15.08.2011, 20:05:03 »
Yllätys yllätys, jätin päästömittauksen tänään väliin käyntihäiriöiden takia, ei meinannut millään saada pysymään tyhjäkäynnillä. Kone kuullosti käyvän kolmella ja kävi tosi rikkaalla. Vaihdettiin tulpanjohdot, korjattiin outo bensakiskon kiinnitys ja tarkastettiin yhden tulpan väri, nokinen oli. Näillä "säädöillä" ei mitään parannusta käyntiin. Sitten hoksasin katsoa lämpöjä läppärin näytöltä. Imuilman lämpö 99°C ja moottorin lämpö 40°C  :idiot2: oli sitten mennyt antureiden johdot väärin päin  :2funny: Johdot toisin päin ja käynti parani välittömästi.

Sitten ilmeni uusi ongelma: Kun flekti lähtee käyntiin niin se rasittaa laturia sen verran rajusti, että kierrokset laskee ja kone sammuu. Tällä hetkellä kone pysyy käynnissä alimmillaan 1000rpm kohdalla. Siihen saattaa olla syynä tuo kireä nokka ja huomattavasti keventynyt alakerta. Eli flektille pitäisi varmaan tehdä joku pehmo- tai kaksivaihekäynnistin, kun keksis vaan millaisen? Releetkään ei kauan kestä tuon V70:n flektin starttailua, palaa käret kiinni ja jää ropelli pyörimään.


Poissa Tsompi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #51 : 15.08.2011, 22:25:53 »
Löytyisköhän mistään kaksitoimista flektin anturia, joka sopisi omalle paikalleen jäähdyttäjään? Ajattelin jos sais sen flektin pyörimään ensin hiljempaa matalemmilla lämmöillä ja kuumempana sitten kaikki peliin. Nyt se pyörii minuutin välein täysiä sen viis sekuntia.

Poissa Tsompi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #52 : 16.08.2011, 22:33:37 »
Hitto. Maksimi öljynpaine 2  >:(

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2129
    • Instagram kuvat
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #53 : 17.08.2011, 11:29:59 »
Hitto. Maksimi öljynpaine 2  >:(

Se on trendikästä tänä kesänä..

Poissa Henko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 167
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #54 : 18.08.2011, 16:30:59 »
Hitto. Maksimi öljynpaine 2  >:(
No jo on takaiskuja. Mitä siellä nyt tapahtuu?

Poissa Tsompi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #55 : 19.08.2011, 20:20:20 »
No jo on takaiskuja. Mitä siellä nyt tapahtuu?
Kerätään sisua. Eiköhän se tästä.

Poissa Shikaka

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 218
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #56 : 26.05.2012, 21:51:15 »
Pikkuveli auttaa taas isompaa eli kone on irroitettu, Tsompi kahtoo mikä aiheutti koneen öljynpaineen häviämisen lähipäivinä, laitan taas kaverin kanssa koneen paikalleen  :uglystupid2: :uglystupid2: Kristillinen tasajako, eli ajoon olisi saatava vehje kesäksi, Mutta katsotaan mistä seuraavaksi paukkuu.

Normaalia kytkintä ehdotan paikalleen laitettavaksi mutta tupla-asetelmilla, tuolla sintterillä on aika vammanen ajella.

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4112
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #57 : 26.05.2012, 22:56:19 »
Sanopas karille että ottaa nyt tosiaan itteään niskasta kii ja kasaa(kasuuttaa teillä  :2funny: ) tämän että pääsen koeajolle, sitä on jokunen vuosi jo tullut odoteltua..

Poissa Shikaka

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 218
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #58 : 30.11.2012, 19:21:10 »
Hiiiop, ihmemies kun ei päivittele projektiaan, mutta kone purettu/kasattu ja keulilla uudestaan, nesteitä vaille käyntiä ja tulpanjohtoja  :hello: Niin ja 16" käännetyt peltivanteet tulee tähän autoon.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2012, 19:34:42 kirjoittanut Shikaka »

Poissa Shikaka

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 218
Vs: 245 Tsompivolvo
« Vastaus #59 : 19.05.2014, 18:27:26 »
Tässähän kävi niin että tämä projekti vaihtui minun hyppysiin, veljen useiden projektien, kiireitten..ym ym  :idiot2: Joten jatkan tähän vanhaan topicciin

Viimekesänä saatiin öljynpaineet kuntoon vaihtamalla öljypumppu. Kanteen oli jostain syystä joutunut kireämpi nokka jota alettiin vaihtamaan miedompaan, kunnes huomattiin kannen pääty nokkapukit olivat "hiertyneet" pilalle. Ja auto jäi kesältä talven ylitse päivystämään...

Ei liian paljon huonoa etteikö myös hyvääkin  :idiot2: :buck2: :buck2: :nohnoh

Nyt kone otettu taas irti, purettu ja putsattu.
-Toinen kansi hommattu jolle tulee sama käsittely mitä vanhaan.
-Kitkalukkoperä hommattu johon vaihdettu levyt.
-Getragin 260/6 hommattu.

Tälle kesälle tarkoitus saada auto liikkumaan, ja ensikesälle koritöitä. Molemmat sivuhelmat haperot, ovien alalistat pois ja korin ylimaalaus.





 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo