Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Webasto kuumentaa lokasuojaa, V70 D3 -12

  • 2 Vastauksia
  • 1933 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa V70S40

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 66
  • www.vrcf.fi
Webasto kuumentaa lokasuojaa, V70 D3 -12
« : 28.03.2019, 11:34:25 »
Onko normaalia, että lokasuoja kuumenee pirun kuumaksi ulkopinnaltaan kun Webasto on käynyt jonkun aikaa? En ole vielä katsonut lokasuojan sisään, mutta siellä lokarin takana taitaa olla ainakin pakoputki ja äänenvaimennin?

Muutaman kerran autoa pestessä olen ihmetellyt, miksi lika on tarttunut siihen oikeaan lokariin niin piukkaan, että ei tahdo pesussa irrota. Sitten sattumalta kokeilin kädellä sitä webaston kohtaa lokasuojassa, voin kertoa että oli kuuma  :-[. Ei ihme et likakin palaa maaliin kiinni..

Poissa diver58

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • www.vrcf.fi
Vs: Webasto kuumentaa lokasuojaa, V70 D3 -12
« Vastaus #1 : 28.03.2019, 15:23:28 »
Mulla ei ainakaan XC70sessä kuumene lakasuoja lähestulkoon ollenkaan ja on kanssa siellä vasemman lokasuojan sisällä pyörän takana. Kannattaa tsekata ettei joku pakoputken liitos ole auennut ja puhalla päin peltiä.
XC70 3,2 Aut

Poissa V70S40

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 66
  • www.vrcf.fi
Vs: Webasto kuumentaa lokasuojaa, V70 D3 -12
« Vastaus #2 : 04.04.2019, 13:19:34 »
Mulla ei ainakaan XC70sessä kuumene lakasuoja lähestulkoon ollenkaan ja on kanssa siellä vasemman lokasuojan sisällä pyörän takana. Kannattaa tsekata ettei joku pakoputken liitos ole auennut ja puhalla päin peltiä.

No sieltä se vuosi pakokaasut tuosta äänenvaimentajan liitoksesta. Haitariputki rutussa ja puhki.
https://ibb.co/Lpknkvd

 

Samppasport  Futurez