Jos ei ole kilpakäyttöön tulossa, missä säännöt rajoittaisi - niin voi tehdä myös Volvo B4204S moottorista koneen.
Eli S/V40 2 litrainen vapari kone. Tai 1.8 ja laittaa siihen 2 litraisen kampiakselin (löytyy edullisesti).
Ainoat "ongelmat" tulee siinä, ettei vinokoneen laatikko käy mutta se on oikeastaan ihan sama jos tulee esim. BMW ZF laatikko.
5 vaihteinen ZF 310/320Z tai vaikka 290Z (325/525TDS), niin on aika hyvät välitykset.
Esim. 200hv jos haluaa, niin saa töitä tehdä ja rahaa laittaa koneeseen vaikka tekisi melkein kaiken itse.
Mutta sama se on vinokoneen kanssakin.
Turbo koneesta saa sit jo edullisesti, minimaalisilla muutoksilla +250hv/350nm.
Vinokoneen 16V kannet maksaa aika paljon pelkkänä aihiona ja 2 litraisen päälle jos haluaa 16V kannen, sen pitäisi olla B204FT koneesta mikä on omien havaintojen mukaan aika harvinainen.
2 litraisen lohkoilla ei oikeastaan merkitystä kunhan on B200 eli B200F, B200E, B200ET.. OK.