Futurez  Kulkukoira

B5254T

  • 1 Vastauksia
  • 2656 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kasipuoli

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
B5254T
« : 25.02.2012, 19:56:01 »
Nonnii poijjaat. Paljos toi B5254T kestää hevosia ? Aattelin nostaa tonne liki kolmeensataan, mutta taito ja tietämys loppuu. H-kammet tietysti tulee ja männätkin hieman matalammat. Mitäs sitten ton ruiskutuksen kanssa ja entäs voitelu, onko pumppu vaihdettava ja sylinterin "voitelupillit", mites ne jaksaa lykkiä öljyä läpi. Aikasempi turbo "kellotettiin" ja mäntä kampeineen kurkkas lohkosta läpi. Nyt ois hyvät neuvot paikallaan, ennen kun lyödään malmi kasaan.

Poissa connyl

  • Tinasotilas
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 208
  • Recycle Racing #08
Vs: B5254T
« Vastaus #1 : 26.02.2012, 18:37:27 »
Nonnii poijjaat. Paljos toi B5254T kestää hevosia ? Aattelin nostaa tonne liki kolmeensataan, mutta taito ja tietämys loppuu. H-kammet tietysti tulee ja männätkin hieman matalammat. Mitäs sitten ton ruiskutuksen kanssa ja entäs voitelu, onko pumppu vaihdettava ja sylinterin "voitelupillit", mites ne jaksaa lykkiä öljyä läpi. Aikasempi turbo "kellotettiin" ja mäntä kampeineen kurkkas lohkosta läpi. Nyt ois hyvät neuvot paikallaan, ennen kun lyödään malmi kasaan.
Lohkon kesto on erittäin vaikea sanoa mutta 300 hv pitäisi olla ns. no-problemo. Vakio ö-pumppu+ruiskut hoitaa hommaan, ei tarvitse kikkailla.
Alkuperäiset osat ovat parhaat paitsi männät ja veivit.

Vakio ruisku on ihan jees, custom ohjelma purkkiin vaan.

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron