RallyBaron  Samppasport

850 T5 -94 löysä alusta/ mikä vanhan tilalle?

  • 5 Vastauksia
  • 2754 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Allowit

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 54
  • www.vrcf.fi
Jeppis, elikkä alusta tuntuu todella löysältä, niiiaa niin prkleesti jos 40 km/h vauhdissa kurveissa ja auto ihan suoraan sanoen keinuu kun vähän heiluttelee käsin, jouset vai iskarit loppu, tai peräti molemmat? Samalla huomasin että auto on aika matala ihan kuin olisi jo madallus satsi asennettu..

Tästä johtuen siis aattelin että vaihtaisin jonkin näköisen madallus satsin alle, toiveena olisi hieman vakiota jäykempi ja vähän matalempi ( ei kuitenkaan niin että renkaat lokareita raapii ) löytyiskö ehdotuksia että minkä merkkisen mallisen hintasen sarjan tilaisin?
Volvo 855 T5 -94

Poissa Qwerr

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 68
  • JRJ Garage
    • Kuvia piracy.pic
Vs: 850 T5 -94 löysä alusta/ mikä vanhan tilalle?
« Vastaus #1 : 27.04.2013, 15:16:54 »
Tuolta löytyy hyödyllistä ja vähemmän hyödyllistä tietoa  :2funny: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=2030.0

Itse päädyn varmaankin näihin koska tuntui että kehuttiin paljon ja säätöjäkin riittävästi:  http://www.modificars.fi/tuotteet/d2-volvo/D2-coilover-alustasarja-Volvo-850
JRJ Garage
Kesälle: Toyota "Soile" Soarer 2.5TT 1jz-gte -91 Käyttöauto: Nissan Stagea Autech Axis VQ25DD Talvelle: Volvo 940 D24T Holset hx35 EX: Volvo "SexAvTio" S60 2.4 -01 Ex: Volvo 850 "Hirvilulla" T5 wagon

Poissa HRemes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 319
    • S70TDI
Vs: 850 T5 -94 löysä alusta/ mikä vanhan tilalle?
« Vastaus #2 : 13.05.2013, 16:04:26 »
Jäykän jos haluaa niin KW Variant 2 tai 3 niin johan alkaa selkäranka löytyyn housuista. Ittellä tuo Variant 2 alusta niin ei taho uskoo että Volvo alla  :2funny:
Kärsii liikenneympyrään vetää niin kovaa kuin renkaissa pito riittää ja ei varmaan niiaa yhtään(tai jos niiaa niin erittäin vähän)  :2funny:

Variant 2 taitaa pyöriä siinä 1500€ tienoilla jos ruostumattomat ja 3 onkin jo pari-kolme sataa enemmän.
kakkosessa korkeussäätö ja iskarin ulosjouston jäykkyyden säätö, kolmosessa korkeus ja iskarin ulos-/sisäänjouston jäykkyyden säätö.

Ainaki tuossa seitenkympissä kierteet etutolpissa puolessa välissä ja moottorin palkin alla maavaraa n.6-8cm. Varaa nostaa vielä n.10-15cm ja sama alaspäin  :2funny:

Poissa motocykler

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 200
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5 -94 löysä alusta/ mikä vanhan tilalle?
« Vastaus #3 : 13.05.2013, 23:25:35 »
Jäykän jos haluaa niin KW Variant 2 tai 3 niin johan alkaa selkäranka löytyyn housuista. Ittellä tuo Variant 2 alusta niin ei taho uskoo että Volvo alla  :2funny:

Allekirjoitan tämän :P
Volvo v70 d5 -07, 855 t5 -95

Poissa wiile

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 121
Vs: 850 T5 -94 löysä alusta/ mikä vanhan tilalle?
« Vastaus #4 : 21.05.2013, 22:32:03 »
no meneekö tolla  KW Variant 2, 850 T5 kenttää?

 (Kantit on kauniita ja maavara mahtavaa)
850 T5 -95
240DL B200k -88
740 GLT 16v -89 (Myyty)
740 sedan -89 (myyty)

Poissa HRemes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 319
    • S70TDI
Vs: 850 T5 -94 löysä alusta/ mikä vanhan tilalle?
« Vastaus #5 : 23.05.2013, 23:25:22 »
Ainaki tuossa seitenkympissä kierteet etutolpissa puolessa välissä ja moottorin palkin alla maavaraa n.6-8cm. Varaa nostaa vielä n.10-15cm ja sama alaspäin  :2funny:

Taisin tuossa jo aikasemmin mainitakkin tuon säätövaran  ::)

 

Elekma  Autoracing