Ateho  Elekma

Volvo 850 maalin "ehostus"

  • 5 Vastauksia
  • 3952 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Volvo745D

  • Vieras
Volvo 850 maalin "ehostus"
« : 22.10.2011, 15:41:59 »
Auton tullessa minulle, oli maalipinta kyljissä kutakuinkin kuin telalla oltaisiin ylivedetty... Tuttavakaverin samanvärisestä varaosa autosta sain ovet ja etulokarit suht halvalla joten maalaustöihin ei tarvinnut ruveta. Takanurkat jäi vielä läpikäymättä, kun niitä on huono lähteä toisesta autosta vaihtamaan, kotikonstein :D Tässä siis tulosta kun tinneripurkkiin on tartuttu ja ruvettu tutkimaan pintaa syvemmälle...



Maalin alta löytyi pohjamaali, jonka alta sitten himmeäksi ja naarmuille hiottu auton oma maali, ja syystä että kyljet on maalattu; oli se että takakaaret oli kitattu, ja kuskin ovi, ja molemmat etulokarit omalta väriltään muu kuin viininpunainen...


edit: pahoittelut kuvan asennosta. Tässä siis kun ruvettiin maalaushommiin, kitit pohjalla ja filleriä niskassa...
Kuvia Volvoista mallisarjoittain -topasta löytyy 850 kansiosta auto myllytettynä ja viimeisimmässä kuosissaan. :)
« Viimeksi muokattu: 22.10.2011, 15:43:58 kirjoittanut Volvo745D »

Volvo745D

  • Vieras
Vs: Volvo 850 maalin "ehostus"
« Vastaus #1 : 23.10.2011, 15:13:29 »
Viimeisestä ylläolevasta kuvasta näkee miten huonossa hapessa auton oma maalipinta on, ja yksi läiskä näkyy puoliksi mille Teukka näytti myllykonetta ja hiomatahnaa :)

Volvo745D

  • Vieras
Vs: Volvo 850 maalin "ehostus"
« Vastaus #2 : 23.10.2011, 15:29:58 »
Tässä sitten lopputulosta koko auto myllytettynä ja vahattuna, Kiitokset Teukan  :hello:


Hallitus matkassa....  ;)

Jo aikaisemminkin nähtyä materiaalia, mutta tiivistetään nyt tähän niin ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaan...

Maisemia :)


Ja siitä ensimmäinen pesu vahauksen jälkeen...  8)

Paikalla Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6346
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Volvo 850 maalin "ehostus"
« Vastaus #3 : 23.10.2011, 19:04:22 »
Hienolta näyttää :)

Sanokaas viisaammat, että miksi vesi valuu mutkitellen hyvin vahatun auton kyljissä? Tuota olen monasti itse ihmetellyt :idiot2:

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Volvo 850 maalin "ehostus"
« Vastaus #4 : 23.10.2011, 19:33:06 »
Tässä sitten lopputulosta koko auto myllytettynä ja vahattuna, Kiitokset Teukan  :hello:
Kommeeta!   O0

Sanokaas viisaammat, että miksi vesi valuu mutkitellen hyvin vahatun auton kyljissä? Tuota olen monasti itse ihmetellyt :idiot2:
Siinä on niin pirun liukasta.   :2funny:

Volvo745D

  • Vieras
Vs: Volvo 850 maalin "ehostus"
« Vastaus #5 : 23.10.2011, 19:47:35 »
Joo, piti kahteen kertaan katsoa miten se tuommosen valuman teki, harmi vaan ettei ollu kunnon kamerata mukana, 2,0mp Nokia laatu  :buck2:
Ainuana moitteena pitää sanoa takaluukku, ja etupuskin jotka ovat vielä huonolla maalilla.. Ja toiseksi keulan LUKUISAT kiveniskut...

 

Ateho  Elekma