Omassa jokkisvolvossa on A-nokasta hiottu 13.6 millin nostolla kuplan jousilla ja yli 7000 kiertää (joskus on huutanut reilustikin yli). Niillä huippukierroksilla ei ole merkitystä vaan sillä millä kierroslukualueella teho saavutetaan. Ja alakerran osien paino rajoittaa paljon, tuhoa vain tulee kun väkisin huudattaa painavaa alakertaa. Onhan se ehkä hienon kuuloista kun kone huutaa 10000 kierrosta minuutissa mutta ei mitään hyötyä jos tehokäyrä kääntyy laskuun 6000:n kohdalla.
Kaverilla oli joskus jokkisvolvo (360 prätkän kaasareilla), se kiersi parhaimmillaan penkissä lähemmäs 11000 rpm, tehoalue oli 6500 ja 10000 kierroksen välissä, oli huono ajaa kun pikkukierroksilla ei jaksanut mennä mihinkään. Kaveri muuttikin säätöjä sen verran, että tehoalue laski 2500 kierrosta molemmistä päistä, huippukierrosluku jäi 8500 ja tehot tippui muutaman hepan mutta autosta tuli paljon helpompi ajaa.