Johan on ollut melkoiset pari viikkoa. Kysynkin nyt teiltä apua ongelmaan joka ihmetyttää minua. Sain kaasarit säätöihin autostani ja hyvinhän auto jopa kävikin. Nyt auto tekee kuitenkin seuraavaa. Auto lähtee kylmänä hyvin käyntiin ja käy tasaisesti ja vastaa kaasuun hyvin. Mutta lämpöjen noustessa alkaa auto yskimään, meinaa tukehtua kaasua antaessa ja lopulta hyytyy ja sammuu, sen jälkeen käynnistyminen on vaivalloista ja auto ei pysy käynnissä. Huomasin myös seuraavaa, auton öljy ( oil )valo vilahtaa epämääräisesti silloin tällöin, ei pala jatkuvasti vaan vilkkuu. Öljyä on riittävästi ja paineet ok. auton syyläri alkoi vuotamaan ja yritin sitä hölmönä tukkia syylärisementillä, mutta päädyin kuitenkin ostamaan uuden syylärin. Olen autoa kuitenkin käyttänyt vanhalla syylärillä, nestettä on ollut tarpeeksi aina ennen kuin olen auton käyntiin laittanut. Autossa oli kiinni NGK tulpat ja lämpöluku oli 6, edellinen omistaja kehoitti vaihtamaan 7 ja ne ovatkin nyt kiinni . Mikä voi aiheuttaa tuon että auto sammuu ollessaan lämpöinen ? Auto ei ole keittänyt tai mitään vaan aina lämmöt on olleet ok . Autohan on Amazon 69 B20 koneella