Proturbo  Autodiagnoosi

Myydään 940 volvo varaosa raadon loppu auto kokonaan tai osina. H. 150e

  • 0 Vastauksia
  • 801 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Elikkä olis työpaikan pihalla volvo 940 korin raato jossa vielä hyviä osia tallella. Puuttuu kone, peltejä jne.. Mutta 4 rengasta on vielä maassa eli on pyörillään eli saa vedettyä trailerille. Paikalla ollut 2.5 tms 6 kone. Autossa on vielä mm. Toimivat nivomaatit, taka-akseli jne.

Nyt koko auto alle nivomattien hinnalla koska firma muuttaa niin lähtee paaliin muuten 2 viikon kuluessa.

Koko auto 150e ja autan saamaan sen kärryn kyytiin ja jos ei sulla ole BE  korttia niin voi tulla kuskiksi Turun alueella (itellä BECE) mutta sit hinta nousee 50e eli yht 200e ja hommaat itse trailerin ja auton (trailerin saa mun työpaikalta vuokrattua)

Jos välttämättä osina haluaa niin sit hinta
-Nivomatit 150e
-Taka-akseli 150e
-Ovia 50e/kpl

Jos ostat koko roskan vaikka haluat vaan nivot ja muita osia niin mulla on sulle tuttu kaveri joka hakee sit ku oot irrottanu tarvittavat ni ilmatteeks loppu roskan sit paaliin.

Soittele ni keksitään jottai koska autolla on kiire lähteä joten toimivat nivot kannattaisi ottaa talteen. Ite en jaksa irrotella.

0417004348
Turku
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo