Carcom Oy  Ateho

240 b200k >> b5234t

  • 198 Vastauksia
  • 61974 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #120 : 05.01.2013, 14:00:46 »
Voiskohan sitä relettä testata millään? :)

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #121 : 05.01.2013, 15:51:44 »
viisaammat korjaa, mut mun mielestäni voi. Kun vaan tiiät mitä releen mihinkin pinniin tulee annat suoraavirtaa jolloin releen pitäs naksahtaa..? 
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #122 : 05.01.2013, 16:10:20 »
Pelkkä naksaus ei riitä vaan pitää testata myös että sähkö kulkee läpi.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #123 : 05.01.2013, 19:09:45 »
Pelkkä naksaus ei riitä vaan pitää testata myös että sähkö kulkee läpi.
Mites jos kokeilee auton päästä liittimestä yhdistää hyppylangalla yhteen että toimeis sillai suoraa ilma relettä ?  :idiot2:
volvoja - onhan noita.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #124 : 05.01.2013, 19:27:27 »
Johtosarja irroitettu ja laitettu takaisin kiinni samalla tarkistin omat liitokset. Nyt sulake ei enää pala, mutta b-pumpun rele ei naksu pumppu ei käynnisty ja suuttimet ei aukea. Virrat päällä asennossa virta tulee suuttimille releelle jne. Missä vois olla vika kiitoksia etukäteen :)

Olisko vr anturi kyrvähtänyt. Jos sieltä ei tule signaalia, niin ei se päärelekään toimi, eli ei lähde käyntiin.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #125 : 05.01.2013, 20:17:46 »
Mites jos kokeilee auton päästä liittimestä yhdistää hyppylangalla yhteen että toimeis sillai suoraa ilma relettä ?  :idiot2:
Onnistuu  :)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa petes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 592
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #126 : 15.01.2013, 08:41:24 »
onse vain hiiiiaaano noilla valkosilla pelleillä S*
-360 R-sport turbo -86
-V70 R-Desing D3 -13
-240 Turbo -88

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #127 : 01.02.2013, 23:54:15 »
Jotain positiivista sentäs auto käy ottaa kierroksiakin, mutta hyytyy ylhäällä 3 ja nelosvaihteella... aika laimea muutenkin ylhäällä missä vika? ei tunnu sitte ikinä viat loppuvan :D auto ei varsinaisesti nypytä tai mitään kiihtyy kyllä 3 ja nelosvaihteella, mutta ns huutaa vaan mitään ei tapahdu tasaisen laiska ylhäällä. kokeiltu ilman kaasuläpäntunnistinta ei vaikutusta
« Viimeksi muokattu: 02.02.2013, 00:02:05 kirjoittanut visa »

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #128 : 02.02.2013, 02:57:30 »
Kysymys : Miten se vain huutaa ?
Nouseeko kierrokset vai ei ?
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #129 : 02.02.2013, 09:41:13 »
Nousee juu

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #130 : 03.02.2013, 13:17:18 »
täyskaasukärkien johtohan se oli joku siitä kerkes kyl ilmottaanki mut unohtu silti ny ottaa rajottajalle kierroksia ja vetojaki tuntuu olevan ehkä ainaki se 135hp ahdot jotain 0,5 myöhemmin sit lisää :) öljyä vaan vuotaa aikas rajusti, puhaltaa vaan kylmää, vettä vuotaa syylärinpäästä, vaihteet aivan jostai vissiin joku tiiviste jääny välistä, akku taitaa olla huono lataa kyllä, mutta kestää vaan pari starttausta. Eli ei ihan vielä toimi käyttöautona :D

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #131 : 13.02.2013, 16:26:11 »
nonii nyt sitte enää vetäsee vaan lämmöt tappiin ja puhaltaa kylmää... termostaatti ny tulee mieleen mitä muuta kannattas tarkistaa?

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #132 : 13.02.2013, 16:32:05 »
nonii nyt sitte enää vetäsee vaan lämmöt tappiin ja puhaltaa kylmää... termostaatti ny tulee mieleen mitä muuta kannattas tarkistaa?
Onko siellä nestettä? Tai sit muuten vesikierto päin v**tua
No kun halvalla sai.

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #133 : 13.02.2013, 16:38:38 »
nonii nyt sitte enää vetäsee vaan lämmöt tappiin ja puhaltaa kylmää... termostaatti ny tulee mieleen mitä muuta kannattas tarkistaa?
sitte jos nestettä on niin seuraavana tarkista että tekeekö paisariin painetta? vuotaako imusarjan tiiviste? lämppärin kennon letkut vuoti omassa volvossa ja nestettä hävisi reilusti.
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #134 : 13.02.2013, 16:51:08 »
jos tekis painetta eikös letkut olis kivikovat? eli ei tee painetta voiko termostaatti tehdä tuon?

 

Ateho  Elekma