Autoracing  KL-varaosat

240 b200k >> b5234t

  • 198 Vastauksia
  • 61974 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa FenixOmena

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 713
  • Ahdoin vähän huonosti ja nyt turbottaa.
    • UncleMikesGarage
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #150 : 20.02.2013, 21:30:57 »
eli vesipumpussa oikeen kunnon tiivistepaperi viimmotteen päälle ja ei se siitä vuoda vaan sieltä ylhäältä mitä pitäs tehä kauhee rako siel on ja vesi pääsee karkuun...

Sinne ois kannattanu laittaa vaikka sinistä tiivistesilikonia. Ja jos se siitä yltäältä vuotaa niin mutterit löysälle ja kampeet sit vesipumppua ylöspäin ja kirraat kiinni.

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #151 : 20.02.2013, 21:33:47 »
Paitsi jos se kumitutti kannen ja vespumpun välistä puuttuu ni ei auta nostelutkaa.
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa dumppi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 374
  • Volvolandia...fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #152 : 20.02.2013, 22:38:38 »
eli vesipumpussa oikeen kunnon tiivistepaperi viimmotteen päälle ja ei se siitä vuoda vaan sieltä ylhäältä mitä pitäs tehä kauhee rako siel on ja vesi pääsee karkuun...
jos sulla on se kumitiiviste ehjä niin tosiaan pumppua irti ja ylöspäin, pumpussa on soikeat pultin reijät...
-Team Karvavako Racing-     Puhemies

Poissa AnttiR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 569
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #153 : 20.02.2013, 22:41:53 »
Ei ole kaikki reiät soikeita. Kyllähän se pumppu kuuluu niin asentaa että ensin pultit niihin kahteen reikään jotka ovat soikeita ja sitten nostattaa pumppua kantta vasten ja laittaa loput pultit, eli se ei käytännössä voi jäädä löysäksi se kantta vasten tuleva tiiviste. Ellei sitten ole vanha valmiiksi puristunut tiiviste.
-Volvo 850 T-5R -95
-Volvo 242 -81

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #154 : 08.03.2013, 14:03:02 »
Viimeinen vuosi koulussa lopuillaan jonka jälkeen alkaa työt aika ei enää tunnu riittävän... tekniikka myynnissä  :'(

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #155 : 08.03.2013, 14:05:27 »
eli vesipumpussa oikeen kunnon tiivistepaperi viimmotteen päälle ja ei se siitä vuoda vaan sieltä ylhäältä mitä pitäs tehä kauhee rako siel on ja vesi pääsee karkuun...

Elekää ostako motonetin vesipumppua, asia näin tiivistettynä
« Viimeksi muokattu: 04.04.2013, 17:42:18 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> ???
« Vastaus #156 : 04.04.2013, 17:35:31 »
Eli auton b230fk, m90 sekä vanteet myytiin tilalle tulossa jotain kivaa kera ohjelmoitava ruisku.
Pytty ja venttiilimäärät on itselekkin vielä auki. Auto kokee myöskin hieman alusta päivitystä

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> ???
« Vastaus #157 : 11.08.2013, 20:29:34 »
Palataas taas tämänkin pariin eli auto on nyt purettu ja nostettu pukkien päälle, koko pohja tullaan hiomaan pellille, munapussit poistettu, entinen kemppiperä sai kyytiä,
peltitöitä hieman aloiteltu. eilen kävin b5234t tekniikan hakemassa ja tästä se taas lähtee tällä kertaa tosissaan :)

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> b5234t
« Vastaus #158 : 11.08.2013, 21:48:27 »
Ohho... tsemiä ny paljon prokkikselle!!
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> b5234t
« Vastaus #159 : 12.08.2013, 20:09:10 »
alusta massaa poistettu taas jokunen tunti, rälläkkä ja teräsharja laikka tuntuu parhaiten toimivan oisko ehdotuksia nopeampaan tapaan kuumailmapuhallinta ja lastaa kokeiltu jo :)

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> b5234t
« Vastaus #160 : 12.08.2013, 20:42:03 »
alusta massaa poistettu taas jokunen tunti, rälläkkä ja teräsharja laikka tuntuu parhaiten toimivan oisko ehdotuksia nopeampaan tapaan kuumailmapuhallinta ja lastaa kokeiltu jo :)
polttoöljy ja painepesuri
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 240 b200k >> b5234t
« Vastaus #161 : 13.08.2013, 14:26:32 »
Turha kai niitä massoja ehjästä pellistä poistaa. Mädistä pois vaan ja suojata ne sitten asianmukaisesti..
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> b5234t
« Vastaus #162 : 13.08.2013, 16:26:10 »
Turha kai niitä massoja ehjästä pellistä poistaa. Mädistä pois vaan ja suojata ne sitten asianmukaisesti..
Massan alta voi löytyä käsiteltävää mätää. Siksi ainakin poistaisin jos kunnolla tehdään.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> b5234t
« Vastaus #163 : 13.08.2013, 17:36:48 »
Massan alta voi löytyä käsiteltävää mätää. Siksi ainakin poistaisin jos kunnolla tehdään.
toistakymmentä opelia omistaneena voin sanoa että monesti massan ansiosta ei reikää ole mutta mätää peltiä kyllä.

Ei muuta ku volvo vartaaseen ja pohja pellille :) ton jälkeen epoksimaali ja öljy/massa sekotus ruiskulla pohjaan ja sen jälkeen volvo on ikuinen :)
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 240 b200k >> b5234t
« Vastaus #164 : 13.08.2013, 17:45:27 »
Massan alta voi löytyä käsiteltävää mätää. Siksi ainakin poistaisin jos kunnolla tehdään.
Kyllä, mutta yleensä massan alla piilevän mädän kyllä tunnistaa, koska se yleensä vaatii jonkin raapaisun/iskun että siellä mätiminen alkaa.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy