Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Keskustelua Volvoista => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: Ribbe - 28.04.2011, 18:18:25
-
Harmi että autoa saa vain Pohjois-Amerikan alueella ja on "rajoitettu" erä. Tuossa on sitä urheilullisuutta mitä C30 mallissa olisi pitänyt olla ihan alusta lähtien.
http://www.swedespeed.com/artman2/publish/Volvo_News/K-Pax_Debuts_Limited_Edition_Volvo_C30_GT_for_Street.html (http://www.swedespeed.com/artman2/publish/Volvo_News/K-Pax_Debuts_Limited_Edition_Volvo_C30_GT_for_Street.html)
Ihan mukavasti tehokin kasvanut vakiomalliin nähden ja kuitenkin autossa on ihan normi takuu maahantuojan puolesta.
-
Jep, tollanen paketti saattas antaa jopa vähän anteeksi noita takavaloja :2funny: Jotenkin vähän vaisuksi jäänyt koko malli omasta mielestä.
-
Toivottavasti olis paljon kysyntää. Jos sitten vaikka riittäis eurooppaankin..
-
Ei riitä eurooppaan, mutta euroopassa vois tehä sitä STCCtiimin protoa, sen 500kappaleen erän ton vastineeksi..
-
Valmistaisivat sitä Polestar versioita jonka jeremykin kehui maasta taivaisiin Top Gearin vertailussa.
-
Valmistaisivat sitä Polestar versioita jonka jeremykin kehui maasta taivaisiin Top Gearin vertailussa.
Mainitsi ainoaksi huonoksi asiaksi sen, että sitä ei tehdä :D
Mikä on kyllä sääli.
-
Jep, tollanen paketti saattas antaa jopa vähän anteeksi noita takavaloja :2funny: Jotenkin vähän vaisuksi jäänyt koko malli omasta mielestä.
Samoilla linjoilla.
-
Valmistaisivat sitä Polestar versioita jonka jeremykin kehui maasta taivaisiin Top Gearin vertailussa.
Ei mahu volvon filosofiaan toi polestarin malli... liian hyvä ja myyvä malli, pitää olla tylsää ja tasasta ennenkö pääsee tuotantoon.
-
Jep, tollanen paketti saattas antaa jopa vähän anteeksi noita takavaloja :2funny: Jotenkin vähän vaisuksi jäänyt koko malli omasta mielestä.
Ittelläkin tuli mieleen että hyvin onnistuttu sulattamaan noita peräpään rumimpia muotoja. Keula on kyllä virkeän sporttisen näköinen.
-
Ei mahu volvon filosofiaan toi polestarin malli... liian hyvä ja myyvä malli, pitää olla tylsää ja tasasta ennenkö pääsee tuotantoon.
Jossain videossa oli tuosta Polerstar mallista että hinnaksi tulisi briteissä 50t£ jos pääsisi tuotantoon, aika kallis olisi pikku autoksi :-\
-
Jossain videossa oli tuosta Polerstar mallista että hinnaksi tulisi briteissä 50t£ jos pääsisi tuotantoon, aika kallis olisi pikku autoksi :-\
no on tuo mutta montako nelivetosta yli 400hv kolmiovista saa alle 50 UK:ssa onko RS3 lähin? alitehonen ja maksaa jotain 40 ja tusina tuote vielä :D
-
no on tuo mutta montako nelivetosta yli 400hv kolmiovista saa alle 50 UK:ssa onko RS3 lähin? alitehonen ja maksaa jotain 40 ja tusina tuote vielä :D
Totta. RS3 on viisiovinen ;). En tiedä kuinkahan luotettava tuo tekniikka olisi? Sille kun pitäis kuitenkin takuu antaa.
-
Totta. RS3 on viisiovinen ;). En tiedä kuinkahan luotettava tuo tekniikka olisi? Sille kun pitäis kuitenkin takuu antaa.
jaa se on perhe auto... mut toi takuu asia voi olla sellanen hmm... tai sitten toi 50 on takuu takuusta... perus auto kuitenkin on 25
-
jaa se on perhe auto... mut toi takuu asia voi olla sellanen hmm... tai sitten toi 50 on takuu takuusta... perus auto kuitenkin on 25
Paljonkohan tuolle tulis suomessa hinnaksi jos UK hinta olis 50 tonnia :-\
-
Paljonkohan tuolle tulis suomessa hinnaksi jos UK hinta olis 50 tonnia :-\
80+ varmaan
-
Pah. Typerän näkönen pikku kippo. Tekisivät C70:stä GT-version jossa olis vaikka 450 heppaa niin sitte :smitten:
-
Pah. Typerän näkönen pikku kippo. Tekisivät C70:stä GT-version jossa olis vaikka 450 heppaa niin sitte :smitten:
Ei taida olla avomallin kori tarpeeksi jäykkä että saisi kunnon ajo-ominaisuudet autoon. :(
-
Ei taida olla avomallin kori tarpeeksi jäykkä että saisi kunnon ajo-ominaisuudet autoon. :(
Coupe versio C70:stä ja siihen vaikka se 400hv+ :idiot2:
-
Coupe versio C70:stä ja siihen vaikka se 400hv+ :idiot2:
Ei ole uudesta C70 mallista muuta kuin avomalli :idiot2:
-
Pitää ensin tehä se coupe ja siitä sitten... sitä mää vaaa :2funny:
-
Ei ole uudesta C70 mallista muuta kuin avomalli :idiot2:
Napista tulee katto sentään, älä ota paineita 8)
-
Napista tulee katto sentään, älä ota paineita 8)
:facepalm:
Niin tulee, mutta ei kori muutu tarpeeksi jäykäksi jotta voisi tehdä sporttiauton. Sitä tarkoitin.
-
:facepalm:
Niin tulee, mutta ei kori muutu tarpeeksi jäykäksi jotta voisi tehdä sporttiauton. Sitä tarkoitin.
Kunhan nyt heitin vaan. Kunnon sportti olisi kyllä Volvolta kiva. Ja nykyinen C 70 on minusta enemmänkin C 40, C 70 olisi saanut olla isompi ja pohjautua suuremmista malleista.
-
Minkäs hintasia STi Imprezat ja noi RS500 Focukset sitten on, ei meinaan hirveesti kalliimmaks enää toi Polestar jäis, jos nyt olettais sen hinnaks sen 80 kiloeuroa?
Kunhan nyt heitin vaan. Kunnon sportti olisi kyllä Volvolta kiva. Ja nykyinen C 70 on minusta enemmänkin C 40, C 70 olisi saanut olla isompi ja pohjautua suuremmista malleista.
No ei mielellään ainakaan isompi enää, sehän painaa varmaan 1700 kg jo nyttenkin, en ainakaan jaksa uskoa että olis kevyempi kuin C70 mk1 mikä painaa kaikilla koneilla yli 1500kg.
-
Minkäs hintasia STi Imprezat ja noi RS500 Focukset sitten on, ei meinaan hirveesti kalliimmaks enää toi Polestar jäis, jos nyt olettais sen hinnaks sen 80 kiloeuroa?.
RS500 on 60kiloeuroa, mutta tosiaan sitähän sai sen 500kappaletta, niin kyllä volvoakin varmaan menis saman verran vaikka hinta vähän korkeempi. (ainakin jeremyn mielestä parempi oli volvo) ;D
Ja käytettynä heti RS500 on 3ke alkuperästä kalliimpi: http://www.nettiauto.com/ford/focus/3761095
Polestarissa olis hintaa puolustamaan 55hp & 2vetävää pyörää ENEMMÄN.
Sedanina STI-imppu, uus, maksaa alkaen 68kiloeuroa, ja se häviäis sen sata heppaa volvolle. Jos kymppitonnilla saa 100heppaa enemmän, niin ei oo paha hinta.
-
RS500 on 60kiloeuroa, mutta tosiaan sitähän sai sen 500kappaletta, niin kyllä volvoakin varmaan menis saman verran vaikka hinta vähän korkeempi. (ainakin jeremyn mielestä parempi oli volvo) ;D
Ja käytettynä heti RS500 on 3ke alkuperästä kalliimpi: http://www.nettiauto.com/ford/focus/3761095
Polestarissa olis hintaa puolustamaan 55hp & 2vetävää pyörää ENEMMÄN.
Sedanina STI-imppu, uus, maksaa alkaen 68kiloeuroa, ja se häviäis sen sata heppaa volvolle. Jos kymppitonnilla saa 100heppaa enemmän, niin ei oo paha hinta.
Siis tuo 50 kiloa olisi ollut Volvon hinta Briteissä. Siellähän tuo RS500 maksoi alle 30t paikallista rahaa.
Edit: niin noita RS Focuksiahan ei saa enää uutena mistään :)
-
Retro-Pyhimys vois kiinnostaa. ::)
-
Misäs kaudella topgearissa ne kokeili tota Polestar volvoa? Pakko nähdä kyseine jakso. :P
-
Misäs kaudella topgearissa ne kokeili tota Polestar volvoa? Pakko nähdä kyseine jakso. :P
viimekaudella, tuli MAXilta viimeviikonloppuna toi jakso. Season 16 Episode 3
-
Muistin väärin tuon hinnan, 40 kiloa pitäisi olla hintaa jotta kannattais:
http://www.youtube.com/watch?v=0Qv0ye2ucYM (http://www.youtube.com/watch?v=0Qv0ye2ucYM)
edit: Top gearin juttu ko. autosta:
http://www.youtube.com/watch?v=O0J58RvidB0&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=O0J58RvidB0&feature=related)
-
Toi 40 000£ ei ole mikään paskempi lappu tommoselle autolle. Mikään järki peli tuo ei ole mutta sen 500 kappaletta sais varmana menemään varsinkin jos olis numeroituja jne.
-
280 hv kuullostaa aika paljon etupyöriltä. Iso kone (ilm. 5-syl?) keulalla lisää massaa väärään päähän. Jenkit eivät toisaalta ajettavuudesta ole ennenkään mitään ymmärtäneet. Ihan ok yritys silti.
-
280 hv kuullostaa aika paljon etupyöriltä. Iso kone (ilm. 5-syl?) keulalla lisää massaa väärään päähän. Jenkit eivät toisaalta ajettavuudesta ole ennenkään mitään ymmärtäneet. Ihan ok yritys silti.
Taitaa C30 olla yks parhaimmista ajettavuudeltaan omassa kokoluokassa. Samat alusta ratkaisut kuin esim. Focussessa (ei RS) joka on tunnettu hyvästä ajettavuudestaan :)
-
vanhemmalla keulalla olis täydellinen mutta tommosenaan järkyttävä
-
280 hv kuullostaa aika paljon etupyöriltä. Iso kone (ilm. 5-syl?) keulalla lisää massaa väärään päähän. Jenkit eivät toisaalta ajettavuudesta ole ennenkään mitään ymmärtäneet. Ihan ok yritys silti.
Taitaa olla se ymmärrys ongelma siellä päässä. :2funny:
-
mutta miks se on nimetty GT malliksi? eikö se olisi parempi C30R :D
-
mutta miks se on nimetty GT malliksi? eikö se olisi parempi C30R :D
Ensimmäinen lause tuossa jutussa:
Last year K-Pax won the SCCA World Challenge GT series with a pair of S60s and this year, the team decided to expand with a set of C30 race cars.
-
mutta miks se on nimetty GT malliksi? eikö se olisi parempi C30R :D
Tuo GT nimitys kuullostaa varsin hyvältä. Olisi pitänyt nuo R mallitkin nimetä ytimekkäästi GT:ksi tai GTi:ksi :)
-
GTi:ksi :)
Jätetään tämä mieluiten vain Golf GTi:lle. ::)
-
Tuo GT nimitys kuullostaa varsin hyvältä. Olisi pitänyt nuo R mallitkin nimetä ytimekkäästi GT:ksi tai GTi:ksi :)
Volvo GTi O.o kuulostaa joltai vw ja volvon sekotukselta :D
-
Jätetään tämä mieluiten vain Golf GTi:lle. ::)
mutta GT on taas enemmän foortin juttu
-
mutta GT on taas enemmän foortin juttu
GT nimeä käytetty jo 240 sarjassa aikoinaan ;)
-
Tuo GT nyt on hyvin yleinen "määrite" monessakin merkeissä nyt ja vuosia takaperin