Proturbo  Autodiagnoosi

Kumpi auto radalle T4 vai T5?

  • 25 Vastauksia
  • 9744 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sipilä

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 422
Vs: Kumpi auto radalle T4 vai T5?
« Vastaus #15 : 24.07.2012, 21:57:09 »
Rupes noi BTCC videot youtubessa kutkuttamaan sen verran, että taidan kallistua 855 T5 puolelle.

 O0

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: Kumpi auto radalle T4 vai T5?
« Vastaus #16 : 25.07.2012, 06:05:39 »
Rupes noi BTCC videot youtubessa kutkuttamaan sen verran, että taidan kallistua 855 T5 puolelle.
Ennemmin sedan 850 tai sitten vaikka PH2 V40 T4 jos on pakko olla farkku mutta PH2 tai 3 S40 T4 olisi kyllä kaiken paras ratkaisu. Mahdollisimman vähän painoa ja kehittynein alusta niin on mukava lähtä siitä rakentamaan ratarassia.

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: Kumpi auto radalle T4 vai T5?
« Vastaus #17 : 25.07.2012, 16:04:49 »
Ennemmin sedan 850 tai sitten vaikka PH2 V40 T4 jos on pakko olla farkku mutta PH2 tai 3 S40 T4 olisi kyllä kaiken paras ratkaisu. Mahdollisimman vähän painoa ja kehittynein alusta niin on mukava lähtä siitä rakentamaan ratarassia.

Ei 850 sedan ole lainkaan pois suljettu vaihtoehto. PH3 T4 tuppaa oleen vaan 3 kertaa kalliimpia kun T5. Toki se tulis pitkässä juoksussa takasin alustan suhteen, muttei tässä nyt ole tarkoitus BTCC tasoista vehjettä tehdä.
citikka

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: Kumpi auto radalle T4 vai T5?
« Vastaus #18 : 27.07.2012, 12:13:27 »
Taitaa se olla vaikka ne tukivarret on kiinni toisissaan... atin race 855 taisi olla kuvia siitä taka akselistosta...

no netistä löysin TPC:ltä (Kuva poistettu lainauksesta.)
joo elikkäs kasipätkissä on se "legendaarinen" delta-link takaripustus joka käyttäytyy kuin erillisjousitus  8)

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: Kumpi auto radalle T4 vai T5 tai ehkä jopa 745?
« Vastaus #19 : 30.07.2012, 17:42:54 »
Kuinka radikaaleja muutoksia 745 vaatisi, jotta sillä pystyisi radalla kunnolla luukuttamaan?
citikka

Poissa Kökkö

  • Mr. Paljus
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 685
  • #lihavatpojat
Vs: Kumpi auto radalle T4 vai T5 tai ehkä jopa 745?
« Vastaus #20 : 30.07.2012, 17:59:26 »
Kuinka radikaaleja muutoksia 745 vaatisi, jotta sillä pystyisi radalla kunnolla luukuttamaan?
Alustaan saat pistää pienen omaisuuden enemmän kun etuveto volvoon että saat sen yhtä hyväks. Riippuen tietenkin, kuinka siellä radalla täytyy mennä, drifting alustan saa jo helpommalla ja halvemmalla mutta jos pitoo haluaa ni joutuu tekeen työtä.
Volvo 940 B230FT -92 (960-look projekti), Volvo V50 1.6D Kinetic -08, Volvo C30 D2 R-Design, Ford Anglia -64

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: Kumpi auto radalle T4 vai T5 tai ehkä jopa 745?
« Vastaus #21 : 30.07.2012, 18:07:27 »
Alustaan saat pistää pienen omaisuuden enemmän kun etuveto volvoon että saat sen yhtä hyväks. Riippuen tietenkin, kuinka siellä radalla täytyy mennä, drifting alustan saa jo helpommalla ja halvemmalla mutta jos pitoo haluaa ni joutuu tekeen työtä.

Näin mä vähän meinasinkin. Ja pitoa tietyst haetaan, emmä mihkään rifting pelleilyihin lähde.
citikka

Poissa volmi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 246
  • www.vrcf.fi
Vs: Kumpi auto radalle T4 vai T5 tai ehkä jopa 745?
« Vastaus #22 : 30.07.2012, 18:52:08 »
En ole mikään asiantuntija, mutta ihan maalaisjärjellä, niin kyllä tuosta T4:sta saa nopeamman vehkeen kuin T5:sta ja pienemmällä rahallisella panostuksella. On tuo T5:nen kyllä ratakäyttöön aivan hirveä laiva :) eli vastaus topikin otsikkoon, niin itse laittaisin T4:sen.

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: Kumpi auto radalle T4 vai T5 tai ehkä jopa 745?
« Vastaus #23 : 31.07.2012, 01:19:04 »
En ole mikään asiantuntija, mutta ihan maalaisjärjellä, niin kyllä tuosta T4:sta saa nopeamman vehkeen kuin T5:sta ja pienemmällä rahallisella panostuksella. On tuo T5:nen kyllä ratakäyttöön aivan hirveä laiva :) eli vastaus topikin otsikkoon, niin itse laittaisin T4:sen.

Totta on tuokin tosin -90 luvun lopun audi A3/A4 sais samaan hintaa ja siinä olis varmasti paras lähtökohta näistä. Mutta eihän se volvo ole.
citikka

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: Kumpi auto radalle T4 vai T5 tai ehkä jopa 745?
« Vastaus #24 : 31.07.2012, 02:14:26 »
En ole mikään asiantuntija, mutta ihan maalaisjärjellä, niin kyllä tuosta T4:sta saa nopeamman vehkeen kuin T5:sta ja pienemmällä rahallisella panostuksella. On tuo T5:nen kyllä ratakäyttöön aivan hirveä laiva :) eli vastaus topikin otsikkoon, niin itse laittaisin T4:sen.
Mää oon kanssa näillä linjoilla ja kumpiakin autoja omistanut.. Tuntuu toi 850 kyllä tosi valaalta varsinkin radalla  :P

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: Kumpi auto radalle T4 vai T5 tai ehkä jopa 745?
« Vastaus #25 : 30.05.2013, 16:49:41 »
Mää oon kanssa näillä linjoilla ja kumpiakin autoja omistanut.. Tuntuu toi 850 kyllä tosi valaalta varsinkin radalla  :P

Nyt kun vihdoin pääsin sinne radalle T5 kanssa niin kyllä se mielestäni yllättävän hyvin taittuu.
citikka

 

Elekma  Autoracing