RallyBaron  Samppasport

Öljynpaineet hävis..

  • 49 Vastauksia
  • 28165 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

juseer

  • Vieras
Vs: Öljynpaineet hävis..
« Vastaus #45 : 27.03.2013, 11:09:58 »
Mulla tulee joku max. 10000km vuodes ja joka kevät vaihdan öljyt ja suodattimen ja viimeks ku vaihdoin öljyt ni ajoin koneest puhdistusaineen läpi ni kyl suodattimenkotelos vaa oli semmost mönjäpaskaa et en tie sitte onk öljynvaihdoist kii.,. kai sitä vaa ajanmittaa kone kuluu sen verra et semmost vaa tulee.,.

Poissa LK

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 241
  • S80 2,5D -99 by Dera, sekä S60 2,5T AWD
Vs: Öljynpaineet hävis..
« Vastaus #46 : 27.03.2013, 15:06:40 »
Mulla tulee joku max. 10000km vuodes ja joka kevät vaihdan öljyt ja suodattimen ja viimeks ku vaihdoin öljyt ni ajoin koneest puhdistusaineen läpi ni kyl suodattimenkotelos vaa oli semmost mönjäpaskaa et en tie sitte onk öljynvaihdoist kii.,. kai sitä vaa ajanmittaa kone kuluu sen verra et semmost vaa tulee.,.

Niin noi puhdistusaineet saa sen kertyvän kaakin liikkeelle kaikista pinnoista. Mitäpä veikkaat että miltä se sun öljypohjan sihti nyt tuon käisttelyn jälkeen näyttää.
Siitä voi jokainen miettiä että haluaako sen mönjän olevan siellä seinässä kiinni, vai haluaako että se sieltä lähtee liikkeelle.

Poissa Kaasuvolvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 384
  • V70 2.4 Bi-Fuel 2006
Vs: Öljynpaineet hävis..
« Vastaus #47 : 27.03.2013, 15:22:27 »
Mulla tulee joku max. 10000km vuodes ja joka kevät vaihdan öljyt ja suodattimen ja viimeks ku vaihdoin öljyt ni ajoin koneest puhdistusaineen läpi ni kyl suodattimenkotelos vaa oli semmost mönjäpaskaa et en tie sitte onk öljynvaihdoist kii.,. kai sitä vaa ajanmittaa kone kuluu sen verra et semmost vaa tulee.,.

Onko kyseessä diisseliauto vai tuleeko myös bensa-autoon samanlaista möhnää? Mä ajan tosin kaasulla joka ei nokee eikä karstaa, mutta kuitenkin parempi varmistaa.
Letti on liian pitkä jos kaipaa kampaa.

juseer

  • Vieras
Vs: Öljynpaineet hävis..
« Vastaus #48 : 30.03.2013, 18:58:50 »
Bensa bensa.,. Niin, että antaa paskan kertyä vaan eikä missään nimessä kannata putsata konetta milloinkaan?

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: Öljynpaineet hävis..
« Vastaus #49 : 30.11.2015, 10:17:50 »
Mitenkäs, 2001 S80 T6, minkälainen projekti on ottaa öljypohja irti ja putsata/vaihtaa tiivisteet?
Tarviiko konetta nostella yms?
Samat oireet, kylmänä toimii, lämpimänä palaa valo tyhjäkäynnillä ja jos antaa sikaa, syttyy kokoajan palamaan.
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

 

Proturbo  Autodiagnoosi