0
240-gl ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Juu, ehkei hukkakipinä ihan vitos koneessa onnistu. Ja niin oon ymmärtäny et tinakonees aikalailla sopivat anturit jo vakiona.
Näin se menee sielä niin haittaako nyt kun ilma ei mene suoraan "läpi" anturista? ei ole oma kuva vaan 460GLE projektista.
olisko kellään nakata 440 volvon imuilman ja nesteenlämpö antureiten vastus arvot ja lämpötilat missä on mitattu?autossa on 2.0 "renun" kone.
Ainakin alfamer antaa imuilman lämpötunnistimelle arvoksi 2500+-300 ohm ja moottorin lämpötunnistimelle saman 20c lämpötilassa....
Onko kellään kokemusta vr anturi + wheel decoder + jakajasytkä- yhdistelmästä?Triggeripyörähän on 60-2 vakiovauhtipyörässä, mutta vielä tarvis selvittää mitä tulee trig pos a ja b kohtiin. Olisko kellään valmiita asetuksia, kun ei ite jaksais tonne lumihankeen lähtee laskemaan vauhtipyörän hampaita
Mites noissa 5-koneissa menee tuo sytkä megalla?Pystyykös näitä puolia ohjamaan tuolla ms3:lla suoraan?http://i59.photobucket.com/albums/g319/skeppo1/b42e21ba.jpghttp://i59.photobucket.com/albums/g319/skeppo1/9b4cfefa.jpgKuvat samasta puolasta.Jotain tuolta edellisiltä sivuilta luin, mutta ei oikein auvennut homma Jos joku viittii selventää ni olisin kiitollinen. Kone on 2002vm b5204t5