Samppasport  Futurez

740 -90 lh-jetronicin kierrokset

  • 6 Vastauksia
  • 2210 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -4K1

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
740 -90 lh-jetronicin kierrokset
« : 21.12.2011, 21:26:08 »
tollane b200f olis kyseessä ja kylmänä ei oikeen taho käynnistyä ja kun sitten loppuen lopuksi saa tuohon normaaliin n.80 asteeseen niin ku painaa kaasua ni sammuu ottaa kierroksia vaan jos painaa todella hitaasti kaasua ja 3-4 tonnin välissä alkaa yskiä ja kun kaasun päästää yskäisee kerran putkeen ja alkaa käydä taas normaalisti tyhjäkäyntiä. Vikakoodeiksi antaa lämpöanturia tyhjäkäyntimoottoria ja nakutus anturia kaikki olen vaihtanut mutta vikakoodit tulevat heti takaisin. mistä pitäis lähteä vikaa etsimään ?  :-\

The moose

  • Vieras
Vs: 740 -90 lh-jetronicin kierrokset
« Vastaus #1 : 21.12.2011, 21:39:22 »
se legendaarinen suutin rele, aina kannattaa kokeilla  :buck2:

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 -90 lh-jetronicin kierrokset
« Vastaus #2 : 21.12.2011, 21:45:52 »
Kokeile ottaa lambdan ja imm:n johdot irti (erikseen, ei yhtäaikaa).
Mikäli alkaa toimimaan jomman kumman irtiotolla, vika on siinä.
Myös tukkeutunut bensansuodatin tai huono bensapumppu voisi aiheuttaa tuon tyylistä vikaa
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

hevonen

  • Vieras
Vs: 740 -90 lh-jetronicin kierrokset
« Vastaus #3 : 21.12.2011, 22:04:16 »
Lambda ei varmaan vaikuta kylmäkäynnistyksessä jossa tuntuu myös häikkää olevan.

Massiivinen imuvuoto?
Bp-säädin jumii auki?

Onko vika ilmestynyt vähitellen tai jonkin rempan yhteydessä? Töpsät vaihtaneet paikkaa? (naku, tk-vent,lämpöanturi)

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 740 -90 lh-jetronicin kierrokset
« Vastaus #4 : 22.12.2011, 11:05:18 »
Vaihoikko varmasti ruiskun lämpöanturin etkä sitä helpommin saatavilla olevaa mittariston anturia?

http://i735.photobucket.com/albums/ww354/Hembaland/ERGRE.jpg
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

s73

  • Vieras
Vs: 740 -90 lh-jetronicin kierrokset
« Vastaus #5 : 22.12.2011, 11:23:39 »
oliko nakutus tunnistin kiritty momenttiin 11 tai 20nm mallista riippuen? Oliko map- anturia tässä mallissa, ledilootan vieressä rasia johon menee letku?

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 740 -90 lh-jetronicin kierrokset
« Vastaus #6 : 22.12.2011, 11:39:15 »
oliko nakutus tunnistin kiritty momenttiin 11 tai 20nm mallista riippuen? Oliko map- anturia tässä mallissa, ledilootan vieressä rasia johon menee letku?
Ei ole mappia  :)
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

 

Proturbo  Autodiagnoosi