Carcom Oy  Ateho

960 -95 kardaanin katkaisu ja yhteensopivuus?

  • 2 Vastauksia
  • 1255 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -nikke-

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 213
    • Kuvia
960 -95 kardaanin katkaisu ja yhteensopivuus?
« : 09.04.2014, 18:53:53 »
Pitäisikö tuollaisen 3.0+aut.+multilink kombinaation kardaani katketa keskeltä vetämällä boorit ulos niin kuin jäykkäperäisessä 940:ssä? Ei ainakaan ihan helpolla liikkunut mihinkään.

Jos onnistuu niin sopiiko tuon kardaanin etupätkä jäykkäperäisen takapätkään?
Volvo 760 B6304+M90+G80 '85, Volvo 242 '82 B5234T+GS6-37DZ projekti
Chevrolet Camaro Iroc-Z '88 Projekti, Plymouth Valiant '65 2d 318+904, BMW 330d '01

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 960 -95 kardaanin katkaisu ja yhteensopivuus?
« Vastaus #1 : 09.04.2014, 21:18:51 »
Takapätkän boori lukittuu etupätkään kuusiokoloruuvilla ainakin niissä tapauksissa jos perässä ei ole ristikkoa vaan murrosnivelen kaltainen. Saa varautua siihen, että kuusiokolon joutuu poraamaan pois kannan pyöristyttyä. Etupätkä käy ristiin jäykkäperäisen takaosan kanssa.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa -nikke-

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 213
    • Kuvia
Vs: 960 -95 kardaanin katkaisu ja yhteensopivuus?
« Vastaus #2 : 10.04.2014, 16:26:15 »
Kuusiokolo lukitusruuvihan sieltä näköjään löyty. Kiitos!
Volvo 760 B6304+M90+G80 '85, Volvo 242 '82 B5234T+GS6-37DZ projekti
Chevrolet Camaro Iroc-Z '88 Projekti, Plymouth Valiant '65 2d 318+904, BMW 330d '01

 

Ateho  Elekma