Futurez  Kulkukoira

Starttaa VAIN täysin kylmänä tai täysin kuumana

  • 7 Vastauksia
  • 1639 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa _VOLVO_

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Otsikko kertoo kaiken, kun kone on jäähtynyt 15-80 minuuttia, on startti piiiitkä, n. puolen minuutin luokkaa.
Pyörittää kyllä ok. Akun vaihto ei parantanut asiaa. Meinaa syödä akkua tuo vika. Lähtee taas käymään
kivasti kun malttaa odottaa että kone on täysin kylmä. Juuri kaupassa kerkee käydä pikapikaa jos meinaa kuumana startata ilman pulmia.

Käydessään ei ole pulmia minkään laisia.

k-jet -88


« Viimeksi muokattu: 18.07.2011, 13:10:08 kirjoittanut _VOLVO_ »

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Starttaa VAIN täysin kylmänä tai täysin kuumana
« Vastaus #1 : 18.07.2011, 22:49:31 »
Tokeneeko jos painat kaasun puoliväliin ja pidät siinä kunnes kone alkaa lupailemaan? Tässä vaiheessa kaasu ylös... Tai kannattaa myös testata, vaikuttaako jos otat siitä imusarjan keskeltä yläreunalta olevan starttisuuttimen johdon irti.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa _VOLVO_

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: Starttaa VAIN täysin kylmänä tai täysin kuumana
« Vastaus #2 : 19.07.2011, 10:51:18 »
Minä itse mielessäni jo huomasin starttisuuttimen olevan helposti kokeiltavissa, aion kokeilla sitä. Tuo vika on vuoden ajan nyt ollut, mutta koska vollella ei paljon ajeta niin ei ole suureksi haitaksi ollut.

Kaasun asento ei vaikuta, olen kokeillut pumppausta puoliväliin ja pohjaan + nosto tai
aloitus kaasu pohjassa vähitellen keventäen ja sitten päin vastoin vähitellen lisäten, sekä ilman kaasutusta, eipä tunnu löytyvän polkimen avulla. Tuossa olen systemaattisesti yrittänyt eri vaihtoehtoja. Mahdollisesti saa liikaa bensaa kuitenkin ?




Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Starttaa VAIN täysin kylmänä tai täysin kuumana
« Vastaus #3 : 19.07.2011, 10:55:09 »
K-jettikoneesta kun on kyse, pidän liikaa bensansaantia ääritodennäköisenä vaihtoehtona. Oma teki aikanaan vastaavaa, että puolilämpösenä piti startata kaasulla avittaen, se lähti kyllä ilmankin mutta sai sahata hiton kauan. Ja ennen starttia kun paino kaasun puoliväliin ni lähti ekasta puristuksesta, se lupasi ekalla puristuksella myös ilman kaasua, mutta jos ei se sillä jaksanut lähteä ni sitten sai sahata ihan tosissaan.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa njasnjas

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 6
  • www.vrcf.fi
Vs: Starttaa VAIN täysin kylmänä tai täysin kuumana
« Vastaus #4 : 22.08.2011, 12:18:09 »
Mulla sama auto samalla vialla, en ole löytänyt missä vika vaikka kattellu oon. Olis mukava kuulla vian korjanneilta että mistä vika lopuksi on löytyny. Keskustelupalstoilla on tästä viasta todella paljon juttua mutta ratkaisua niitten kautta en valitettavasti ole löytänyt. Vaihtanut olen koko ruiskun suuttimineen, puolan, virranjakajan ja sytytyksen pääteasteen mutta vika ei oo korjaantunu. Mitä muuta kannattais koittaa?

Poissa Bv2sella

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 51
  • www.vrcf.fi
Vs: Starttaa VAIN täysin kylmänä tai täysin kuumana
« Vastaus #5 : 22.08.2011, 12:28:12 »
Hmm, tulikos Volvossa ohjauspainesäätimelle virta vastukselle mikä lämmittää sitä? Jos tulee, niin tarkista töpselistä tuleeko sinne oikeasti virta auton käydessä. Saabissa teki ammoin samaa ja huomasin piuhan olevan poikki ---> op-säädin ei lämmennyt tarpeeksi ja bensanpaine oli liian suuri.

Poissa njasnjas

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 6
  • www.vrcf.fi
Vs: Starttaa VAIN täysin kylmänä tai täysin kuumana
« Vastaus #6 : 22.08.2011, 12:46:48 »
Kyllä sinne virta tuli, mittailin just tos pari viikkoa sitte. Avasin sen myös, hapettunu oli aika pahasti mutta ei putsailukaa vaikuttanu. Voisko bensapumpuilla olla osuutta vikaan?

Poissa njasnjas

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 6
  • www.vrcf.fi
Vs: Starttaa VAIN täysin kylmänä tai täysin kuumana
« Vastaus #7 : 28.08.2011, 16:14:22 »
Huomasin vikaa etsiessäni että startatessa ruiskutussuuttimista ei tule aluksi bensaa. Taitaa tuossa vika olla että onko siirtopumppu sökö?

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron