0
deekukuski ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Vesi sitoo happea ja mahdollistaa näin enemmän happea palotapahtumaan,etanolissa energia jo itsessään joka vaatii vaan polttamisen
silä erolla että etanooli palaa mutta vesi höyrystyy ?
onks tää enemmän korjaamopuolen juttuja?
Sinnehän tämä varmaan kuuluis mutta kysyinpähän nyt täältäAuto kumminki toimii ihan hyvin normaali ajossa ja käytössä, vaan kun isommalla vaihteella polkasee pohjaan niin pätkäsee lyhyeksi ajaksi. Mitenpä sitä kovassa vauhdissa näkee onko siellä ilmakuplia vai ei...
Niin pätkäseekö se nyt oikeesti niin että melkein nenä osuu tuulilasiin vai eikö vaan kone aluksi vastaa kun kaasun painaa pohjaan? Pätkiminen ei voi johtua muusta kuin sammutinsolenoidista mutta "booaaminen" saattaa johtua vaikka liian isosta perussyötöstä. Kun painat kaasun pohjaan niin kone menee "tukkoon" liian kovan syötön takia ja herää heti kun ahdin alkaa tuottamaan happea mikä polttaa ylirikkaan, väärän seoksen...
Kyllä se meno loppuu kokonaan, niinkö sammuttais auton sekunniksi. Syötötkin on ollu pienemmällä esim. katsastusta varten: ei vaikutusta. Vois kyllä mittailla sitä solenoidia, vai pitäiskö se vaihtaa kokonaan, kun sattuis olemaan ylimääräisiä osia
On koitettu ja hetken aikaa piti kunnes rupes luistelee..ja luistava sintteri sitte syö nopeesti ainaki omalla kohalla asetelman kitkapinnan käyttökelvottomaks.Nyt on penarin vakio massalevy ja -763 asetelma ja seki luistelee aika ajoittain.Tosin en oo tota asetelman shimmausta kattony ollenkaa vaan pulttasin suoraa paikallee.