Tein joskus tällaiset muistiinpanot.
Amazonin yksipiiriset levyjarrut PV:hen
Amatzonin pääsylinterissä perimmäisenä on uraprikka, laita se PV:n pääsylinteriin. Sen tehtävänä on päästää jäännöspaine pois levyjarruista.
Iskunvaimentajat siirretään etuakselin etupuolelle. Sitä varten tarvitaan epäkeskopultit. Muuten kääntövarret ottavat kiinni iskunvaimentajiin. Minä tein alemmat pultit 7mm epäkeskeisiksi. Niiden epäkeskeisyyden asensin yläviistoon. Ylemmät pultit tein 3mm epäkeskeiseksi ja niiden epäkeskeisyys tuli ylöspäin.
Jarrusatulan pitimen kiinnitysreistä kolme hitsataan kiinni ja porataan uudet oikeisiin paikkoihin.
Olkatapin rasvanipat vaihdetaan kulmamallisiin.
Tee jarruletkulle pidin etupalkin takapuolelle, niin voit käyttää PV:n omaa jarruletkua. Jarruputket joudut tekemään uudet.
Hiekkapeltiä joudut vähän muokkaamaan että raidetangon päälle jää tilaa. Joudut tekemään siihen myös uudet kiinnitysreiät.
Kun vaihdat etujarrut niin laita myös samasta autosta takajarrut. Amatzonissa on vain toinen kenkä on itsetehostava, mutta PV:ssä molemmat. PV:n osista uuteen asennukseen kelpaa vain käsijarruvaijerit ja jarrurummut.
Kun olin kesän ajellut, totesin että auto tarvitsee tehostimen. Tehostimeksi löytyi Lockheed jota myi Minitron Vantalla. Tehostin vaatii takajarruille paineenrajoitusventtiilin. Sattui olemaan kotona Wilwoodin vipumallinen, jonka asensin taa lähtevän jarruputken etupäähän. Ohjaussimpukan pultteihin kiinnitin tukirakennelman, kevyemmät tuet koriin ja ohjausputkeen. Lockheedin asennusohjeessa puhutaan jotain petroolilukosta, joten tein alipaineputkeen ylimääräisen mutkan että tiivistyvä polttoainehöyry jäisi siihen. Lisäksi tarvitaan ristihaara, putkea ja nippoja ym.
Kuvat kertovat enemmän kuin sanat.
http://aijaa.com/qSbU8dhttp://aijaa.com/p6LK4yhttp://aijaa.com/yYqhaehttp://aijaa.com/3ppISbhttp://aijaa.com/zGfOWshttp://aijaa.com/PD7Dhphttp://aijaa.com/JwoZh8http://aijaa.com/JK2Yjnhttp://aijaa.com/bCRn0Qhttp://aijaa.com/56ziKmhttp://aijaa.com/C9Jx11http://aijaa.com/Rw7OGw