Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => Nelivetotekniikka => Aiheen aloitti: VolvoPösö - 28.02.2012, 08:11:23
-
Kirjoitan tuttavani puolesta:
XC-70, vm. 2006, ei lämmintä ilmaa lämppäristä, auto huoltoon maahantuojalle. Tulee soitto, hiushalkeamia lohkossa, moottori käynyt kuumana. Uusi moottori 6000 - 7000 €, tilpehööriä ja työtä, yht. n. 10 000 €. Outoa on, ettei auton lämpömitari ole näyttänyt mitään huolestuttavaa. Autolla on ajettu 200 000 km. Onko muille tuttu juttu vai onko tapaus ainoa lajissaan? Moottori on 2,4 TD, 184 hv.
Ei kiva tarina. Mooottoreita näkyy löytyvän Suomestakin sidettävillä hinnoilla, sen vaihtoon kykenevä paja puuttuu. Jos tietoa kuka suoriutuu kyseisestä operaatiosta, kertokaa minullekin, vien sanan eteenpäin.
-
Tuolta vaan moottori: http://www.bildelsbasen.se/ (http://www.bildelsbasen.se/)
Ja eiköhän koneen tai pelkän lohkonkin vaihda käytännössä mikä tahansa nyrkkipajakin.
-
http://www.samppasport.fi/index.php Pistä sampalle kyselyä, onnistuu varmaan toi lohkonkin hommaaminen sitä kautta.
-
Kiitoksia asiallisista vastauksista. lisäsin tuon moottorimallin. Vaihto ei mene varmaan ihan kädenkäänteessä, nelivetoisuus teetättää lisätöitä.....
-
Kiitoksia asiallisista vastauksista. lisäsin tuon moottorimallin. Vaihto ei mene varmaan ihan kädenkäänteessä, nelivetoisuus teetättää lisätöitä.....
Ei sieltä taida muuta kuin kulmavaihteen joudu pois tiputtamaan?