Jatkoa omaan alustatarinaani. Aiemmin tosiaan vaihdoin Koni FSD iskareiden seuraksi Eibachit ajatuksella että menoon tulisi vielä ryhtiä. Toisin kuitenkin kävi. Ilmeisesti tiukemmialla vietereillä ja erityisesti perän progressiivisella jousivoimalla FSD ei toimi oikein, ja lopputulos oli huonosti vaimennettu, levoton alusta. Perä jää värähtelemään kun FSD ilmeisesti pitää venttiilejä liikaa auki.
Virheinvestoinnin itsellemyöntämisen jälkeen korjaustoimenpiteenä vakiojouset takaisin alle. Peräpäähän tilasin uudet vakiota vastaavat Lesjöforsit, ja näiden ansiosta perä nousi sen verran että auto on taas vaaterissa, eikä keuli niinkuin ennen. 185000 km ja 8 vuotta olivat jonkin verran jo takajousia siis löysyttäneet. Nyt taas hymyilyttää kun auto kulkee kurinalaisen sulavasti ja FSD:t toimii kuten Koni mainostaa: heilahdukset pysyy kurissa, kaarteissa tolpat pysyy jäykkinä, mutta töyssyt ja iskut niellään pehmeästi. Oivat tolpat!
Myytävänä olisi 160000 nähneet vakioiskarit ja uudenkarhea Eibach Pro-Kit madallussarja.