Samppasport  Futurez

B5204t3 turbon herääminen

  • 19 Vastauksia
  • 9845 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

855_T5R

  • Vieras
Vs: B5204t3 turbon herääminen
« Vastaus #15 : 30.12.2014, 10:32:35 »
Kerrataas vielä minun hauskasta tarinasta. Mulla oli aikanaaan 855 T-5R musta manuaali nii siinä ihmettelin ahtopaineiden karkailua ku kaasupohjassa vedätti nii ahtoja olis ollu nii paljo ku mitsu ikinä voi tehdä.  Noh Turbon vaihdoin isompaan ku vakio poksahti. Turbo smart boost teen laitoin kans siihen ku jos sais ite paineet rukattua ku luulin että sähköinen ahtopaineen säädin sökö. Viaksi paljastui joku hemmetin ebayn paskalastu. Softa oli muuten vakio, mutta sen 30sek. ajan rajaton ahtopaine  :facepalm:

Ja auto myytiin mulle "vakiona"

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2247
Vs: B5204t3 turbon herääminen
« Vastaus #16 : 30.12.2014, 12:27:00 »
Mimmonens hukkiksen kello näissä on vakiona? Jenkkilän pojat väittäis jotain 0,3-0,4bar kelloa ja sitten sähkösesti korotetaan ahtoa. Mun korvaan vaan toi sähähtää sille, että suurilla kierroksilla ei varmana pidä enää painetta pakopaineen takia.

AUH

  • Vieras
Vs: B5204t3 turbon herääminen
« Vastaus #17 : 30.12.2014, 15:09:19 »
Itellä omassa italossa oli vakiona muistaakseni 0,7bar ahdot ja piti kyllä jämptisti ne. Tcv venttiilin vaihoin uuteen ku alettiin lastuttamaan ja sen jälkeen paineita oli 1,4bar ja omassa oli vakiona 16t ja valkeat suuttimet...voimasta en niin tiiä mut tuskin kaukana 300hv oltiin? Ja Vielä et ei rajapaine venttiileitä näihin tinoihin!!! Jätetään ne nuihin vinokoneisiin. Jos ei oo rahaa lastuttaa niin ei sulla oo rahaa kilauttaa sitä konetta...eli malttia ja kerää possuun rahaa ja tee hommat oikein!  :)

Poissa Kuski92

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
  • www.vrcf.fi
Vs: B5204t3 turbon herääminen
« Vastaus #18 : 30.12.2014, 18:31:56 »
Jaajaa no on kyl omanalaistaan touhua :D Noh turha kai sitä on sillä venttiilillä kiusata, mutta kerran toi on tähän mennessä pitäny jämptisti ahtoja siellä n.barissa niin vois varmaan ihan pikkuisen koittaa kiristää hukkaportin tankoo jos se ei vaan meinaa kestää kiinni että ei ainakaan ala loputkin tehot katoamaan :P Ja ihmiset mistä ootte italoihin hommanneet lastuja muualta kuin ebaysta ja paljonko on hintaa suunnilleen?
V70 II D5 AWD
ex 940 2.3fb GL, ex Audi 80 2.8 quattro, ex MB 190 2.6, ex V70XC 2.0 T5 italiaano

Poissa Volle855

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • www.vrcf.fi
Vs: B5204t3 turbon herääminen
« Vastaus #19 : 24.08.2020, 13:57:40 »
Pakopesän koko ratkaisee 6 herää alempaa kuin 7. Ei siinä tarvita 2.3 alakertaa
Volvo voiman pesä.

 

RallyBaron  Samppasport