RallyBaron  Samppasport

Volvon peltinen pölykapseli

  • 7 Vastauksia
  • 2316 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa volmi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 246
  • www.vrcf.fi
Volvon peltinen pölykapseli
« : 07.07.2014, 14:50:10 »
Eli kaikki tietävät varmasti Amazonissa ja 140 sarjaisissa esiintyvät kirkkaat pölykapselit, joissa koholla oleva V-kirjain keskellä. Niihin on joskus saanut niitä valmiiksi leikattuja mustia tarroja sen koholla olevan V kirjaimen ympärille. Tietääkö kukaan, että saako niitä enää ostettua valmiina jostain vai meneekö itse tuusaamiseksi eli pitikö alkaa pensseli hommiin?

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan

Poissa volmi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 246
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon peltinen pölykapseli
« Vastaus #2 : 08.07.2014, 09:50:08 »
Kiitoksia linkistä. Pitääpä alkaa tuolta kattelemaan, miten tilaaminen onnistuu.  :juhau:

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Volvon peltinen pölykapseli
« Vastaus #3 : 08.07.2014, 10:18:17 »
Nimimerkki 142 oli järjestämässä kimppatilausta tuolta, mutta mahtaakohan se olla jo mennyt?

Poissa Jukkaw

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon peltinen pölykapseli
« Vastaus #4 : 08.07.2014, 12:19:12 »
Tietenkään en voi olla varma nykytilanteesta, mutta jotain vuosi sitten tilasin itselleni tuollaiset mustat keskitarrat 5,5" ja ne oli liian pienet noihin vakiokapseleihin. Nuo taitaa olla tarkoitettu keskikupilla varustettuun vanteeseen. Muun kokoisia tarroja tuolla ei näyttäisi tuon listan perusteella olevan. Tiedä sitten onko saatavilla, mutta nuo ainakin olivat itselle väärät.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Volvon peltinen pölykapseli
« Vastaus #5 : 08.07.2014, 12:45:30 »
Tietenkään en voi olla varma nykytilanteesta, mutta jotain vuosi sitten tilasin itselleni tuollaiset mustat keskitarrat 5,5" ja ne oli liian pienet noihin vakiokapseleihin. Nuo taitaa olla tarkoitettu keskikupilla varustettuun vanteeseen. Muun kokoisia tarroja tuolla ei näyttäisi tuon listan perusteella olevan. Tiedä sitten onko saatavilla, mutta nuo ainakin olivat itselle väärät.

Katso perhanaa! Hassua, kun Amazonin tiedoilla tuon linkin löysin, niin näyttää tarjoavan sitä pelkkää keskikuppia 5,5" vanteen kaveriksi, vaikkei Amazonia sellaisilla pikkukupeilla ole ikinä saanutkaan.

Poissa Volvo Setämies

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 290
Vs: Volvon peltinen pölykapseli
« Vastaus #6 : 08.07.2014, 13:00:05 »
En nyt ihan satavarma ole, mutta muistaakseni nimenomaan VP-autopartsilta tilasin itselleni tuollaiset punaiset tarrat. Halkaisija on luokkaa 40 mm, niinkuin kuvasta näkyy. Itsekin halusin suuremmat, mutta en älynnyt kysellä mittoja ennen tilausta.
Amazon 20v
850R
P1800

Poissa volmi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 246
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon peltinen pölykapseli
« Vastaus #7 : 08.07.2014, 13:44:43 »
Olipahan hyvä, että tuli puheeksi. Vaihdoin parisanaa vp-autopartsin Yasminin kanssa asian tiimoilta ja totesi, että ei käy noihin minun pölykapseleihin. Noiden halkaisija, kun pitäisi olla 6cm, mutta autopartsilla myytävät ovat selvästi pienempiä halkaisijaltaan. No niin ja sitten otetaan lisää ehdotuksia/linkkejä, mistä noita voi tilata :)
P.S. Nyt on näköjään lehetetty oman Volvon mallimerkinnän edestä viestejä tällä foorumilla  P>
« Viimeksi muokattu: 08.07.2014, 15:38:45 kirjoittanut volmi »

 

Carcom Oy  Ateho