Vastaanpa tuohon vielä. Tein juuri vihdon D5244T10 autom. AWD . Risa kone v. 2010 ja vaihtokone v.2011. Kone vaihtui uudenpaan 07. 2011 alkaen. Suurin ero on termostaatin siirrossa etupuolelle. Tämä aiheuttaa sen ,että entinen startti ei sovi. Solenoidi termarin tiellä. Vesiletkut auton koriinpäin eivät sovi. Samoin moottorin pakopuolelta tuleva vesiletku täytyy vaihtaa. Termostaattikotelolta lähtevät vesiletkun uusittava. Uudemmassa koneessa on sähkökäyttöinen ohjaustehostajan pumppu. Vanhan koneen hihnakäyttöinen pumppu sopii myös uudempaan. Startille tulevaa kaapelia pitää hieman jatkaa, samoin solenoidin ohjauskaapelia. Moottorin pyörimisnopeusanturin liitin ei sovi entiseen johtosarjaan. Ota entinen anturi. Mitään uudelleen ohjelmointia ei tarvitse . Jos teet vaihtoa varaudu ,että katalysaattorin ja hiukkassuodattimen välissä olevat kolme laipan pulttia ei aukea. Ovat umpiruosteessa. Lisäksi moottorin kannen päästä lähtevä ohut vesiputki paisuntasäiliölle murenee käsiin. Kone alakautta pois.