Carcom Oy  Ateho

2.5TDI virityskeskustelut

  • 1042 Vastauksia
  • 344092 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3467
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #45 : 21.02.2011, 21:47:04 »
Viteota tietenkin heti kun saat pelaamaan  :P
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa eerop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #46 : 22.02.2011, 07:43:34 »
Pitääpä kuvata jotain pientä kunhan vaan tosiaan saadaan vetoja kunnolla.
Pitää lisätä varmaan yksi vaimennin lisää kun jonkun verran kuuluu sisälle mökää 2000rpm kohdilla. 2700rpm kohdalla ei kuulu juurikaan mitään

Johdot tulikin viime yönä selviteltyä, pitää vielä kytkeä imulämpö kiinni niin jospa tuo tokenisi.
V60 D5 r-design, xc60 D4 r-design

Poissa eerop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #47 : 23.02.2011, 08:09:56 »
Nyt on saatu softaa hämmennettyä niin että vetojakin(savua) alkoi löytyä, vielä pitää hienosäätää softaa että pääsee käymään penkissä.


Mikäs se on maksimi paine vakio kuulerille?

Ahdin herää jopa liiankin herkästi, 1800rpm ahtaa jo 0,5bar
V60 D5 r-design, xc60 D4 r-design

Poissa eerop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #48 : 23.02.2011, 19:20:17 »
http://www.youtube.com/watch?v=YWAggNdMD2s savuaa vielä aika rankasti.

softan mallailua vielä mutta ajelmaan pystyy jo, vauhtipyörä saattoi jo ravistaa  :-[


http://www.youtube.com/watch?v=HpweJanYj7c
« Viimeksi muokattu: 23.02.2011, 19:33:06 kirjoittanut eerop »
V60 D5 r-design, xc60 D4 r-design

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3467
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #49 : 23.02.2011, 19:34:39 »
Mitkä tehotavoitteet? Soundit on kyllä todella kohillaan  :pomo:
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13499
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #50 : 23.02.2011, 20:12:25 »
Kylläpä kuullosti makialle tuo, melekein kun olis ollu bensa peli  P>
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #51 : 23.02.2011, 20:27:10 »
Kylläpä kuullosti makialle tuo, melekein kun olis ollu bensa peli  P>
Ja ihan puolivaloilla.   ;)

Kuulosti kyllä hyvälle ja voimaa ei jos ei savua.   O0

Poissa eerop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #52 : 23.02.2011, 20:41:11 »
Toinen lyhyen ballasti hankasi ohjaustehostimeen johtonsa poikki, siksi pimeänä

Tehotavoitteen on niin korkealla kun vaan mahdollista eli kuinka kytkin kestää.
Olisihan tuossa tuo ehjä kaksoismassa mistä voisi tehdä jonkun evoversion, täyttää tuo jollain kumilla tai vastaavalla, ehdotuksia otetaan vastaan!

kyllä tuolla kabiinissakin on ihan kivat äänet tuolla 3500-5000rpm välillä, 2000rpm kohdilla kumisee hivenen liikaa


Mukavaa testiä kun koko kylä savun peitossa  :2funny:   Mind if i smoke ;)
V60 D5 r-design, xc60 D4 r-design

Poissa Jouni850Tdi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #53 : 24.02.2011, 19:22:00 »
Tervehdys kaikille TDI-miehille, ja naisille  :hello:

Laitetaan nyt jotain omastakin kulkupelistä, vaikkei siinä nyt kauheasti mitään (vielä) kerrottavaa ole.

-Holsetin HE221W
-Bosio Race 520 (5-reikäset)
-KL-racing 50mm cooleri
-3" downpipe katin läpi ja Simons-catback
-jäykemmät venttiilijouset
-jyväskylän  ::) ohjelma (stage 2, n.170kw/480)
(stage 3 jäi vaiheeseen,uusi yritys kunhan saadaan autoon uusi kansipahvi ja nesteet pysymään sisällä  :( )

edit:
p.s. terkut 2.5TDI :lle
« Viimeksi muokattu: 26.02.2011, 19:57:03 kirjoittanut Jouni850Tdi »
Mua puri Volvo-kärpänen, mut miksi suremaan...

Poissa eerop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #54 : 24.02.2011, 22:54:10 »
ravisteleeko vauhtis sulla  ::)




Edit: huomenna puoli kymmeneltä Fin-Dieselin penkkiin säätämään, Jyväskylästä saadaan kenties apuja paikan päälle. Saapa nähdä mitä sieltä tulee vakio kuulerilla

Piti eilen kokeilla 80-120km/h väliä mutta kumi ei pidä millään kun mennään yli 3500rpm
« Viimeksi muokattu: 25.02.2011, 11:08:02 kirjoittanut eerop »
V60 D5 r-design, xc60 D4 r-design

Poissa Jouni850Tdi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #55 : 25.02.2011, 11:10:34 »
Ei ravistele, no ehkä nykyisillä asetuksilla siinä 2300-2500rpm 4-vaihteella mutta loppuu sen jälkeen. Sellainen hetkellinen jota ei aina edes esiinny. Syynä tähän tuo stage 2-ohjelma joka oli suunniteltu Schwitzerin ahtimelle, ei hyvä  :nohnoh. Tuo heräsi vasta tuossa 2500rpm kohdalla ja nosti pakopaineet heti samantien.
Mua puri Volvo-kärpänen, mut miksi suremaan...

Poissa eerop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #56 : 25.02.2011, 12:46:39 »
Paljonko sulla on ahtoja tällä hetkellä tuolla setupilla?
V60 D5 r-design, xc60 D4 r-design

Poissa Jouni850Tdi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #57 : 25.02.2011, 16:01:50 »
Holsetin oma 1,5barin kello, piikkinä käy 1,8 asti. Mulla ei ole omaa mittaria vielä, työn alla ollut jo 2 vuotta  ::)
Mua puri Volvo-kärpänen, mut miksi suremaan...

Poissa Jouni850Tdi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #58 : 26.02.2011, 16:26:58 »
No kuinkas kone hengitti gt32:n voimin?
Mua puri Volvo-kärpänen, mut miksi suremaan...

Poissa eerop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #59 : 26.02.2011, 18:15:32 »
245hv vajaalla 1.5bar paineella. Ilman savua! Syöttömäärä 3% enemmän kun vakiossa eli suuttimista tulee riittäväsri kakkua.

Jyväskylän pojille, Fin-Dieselille ja motestille kiitokset suuresta työstä, pojat sai motestilta emulaattorin lainaan joten säätö sujui joutuisasti.

Vielä kuulerin vaihto niin saadaan oikeasti mitata mihin ahdin ja suuttimet riittää.

Auto pelaa ihan helvetin hienosti nykyiselläänkin. Vääntö jätettiin 430nm niin kestää kytkin paremmin
V60 D5 r-design, xc60 D4 r-design

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy