Elekma  Autoracing

2.5TDI virityskeskustelut

  • 1042 Vastauksia
  • 342697 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Masked Jackal

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 854
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #15 : 23.01.2011, 21:23:49 »
Esa-sedällä käväisi myös tuo pottapyörä huonoin tuloksi.

Myynnissä oli äskettäin tuo esan entinen paketti, kävi kiinni jollain 850:ssä ja laatikko entinen siinäkin

Itselle tulee ihan tarvike(luk) kaksoismassa, kestääpähän sitten laatikko hyvin kun ei tule tärinät läpi

Ahaa, ok. Tuotapa en tiennytkään (toi Esa-Setä ja pottapyörä). Niin, missäköhän kohden näissä sitten tulee vastaan se vaihteiston mekaaninen kesto? Jossain vaiheessahan se antautuu voiman alla vaikka vääntö tulisi tasaisesti kuin sähkömoottorista :).
Esa-Sedän autostahan jarrutettiin parhaimmillaan likemmäs 300hv ja 600Nm. Siihen ei taideta kuitenkaan ihan EVRY:illä yltää ?

** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

Poissa eerop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #16 : 24.01.2011, 08:40:28 »
Laatikko kestää kyllä reilusti enemmänkin. Kaiken saa rikki vakionakin, luulisi sen 400hv ainakin kestävän kunhan jättää revittelyt ja varttimaili repimiset pois



Kylläpä se garretti istuu nätisti väliadapterin kanssa paikallaan. Vielä jakohihnan ja kytkimen vaihto niin pääsee mittailemaan mitä sieltä tulee vakio kuulerilla
« Viimeksi muokattu: 24.01.2011, 08:42:41 kirjoittanut eerop »
V60 D5 r-design, xc60 D4 r-design

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #17 : 24.01.2011, 10:14:42 »
Laatikko kestää kyllä reilusti enemmänkin. Kaiken saa rikki vakionakin, luulisi sen 400hv ainakin kestävän kunhan jättää revittelyt ja varttimaili repimiset pois

Hieman pilke silmäkulmassa voisi sanoa, että kannattaako koneesta ottaa 400hv, ellei niitä tehoja aio täysimääräisesti hyödyntää? ;)
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa eerop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #18 : 24.01.2011, 11:28:36 »
Eipä tuo varttimaili kerro tehosta niinkään, 100-200km/h vedot kertoo jo paljon enemmän.


Onkos muuten kukaan käynyt mailia ajamassa? Minkälaisiin nopeuksiin pystyy mailin matkalla?
V60 D5 r-design, xc60 D4 r-design

Poissa Masked Jackal

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 854
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #19 : 24.01.2011, 14:24:17 »
Laatikko kestää kyllä reilusti enemmänkin. Kaiken saa rikki vakionakin, luulisi sen 400hv ainakin kestävän kunhan jättää revittelyt ja varttimaili repimiset pois



Kylläpä se garretti istuu nätisti väliadapterin kanssa paikallaan. Vielä jakohihnan ja kytkimen vaihto niin pääsee mittailemaan mitä sieltä tulee vakio kuulerilla

Heh, onko tuosta laatikon mekaanisesta kestosta kellään mitään faktaa :) ?
Toivottavasti sulla ei vaan roppaa vakiocoolerista päädyt irti kun nostat riskimmin paineita?
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

Poissa eerop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #20 : 24.01.2011, 14:52:36 »
Ei sitä vakio kuulerilla ajella paineilla. Pitää tuosta hyllystä lyödä 400x400x76 kenno iskeä paikalleen.


Aski taitaa olla m90 rattailla. tdi:n lootia ovat ulkomailla pistäneet bensakoneisiin ja 600-700hv kestäneet moitteita. Isoilla suuttimilla ja vakio ahtimella saattaa herkästikkin mennä rikki, alavääntö sen rikkoo varmasti
V60 D5 r-design, xc60 D4 r-design

Poissa Masked Jackal

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 854
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #21 : 24.01.2011, 15:34:26 »
Onko toi aikomasi kenno ns. yleismallinen? Katselin tuossa alustavasti sen verran tuota cooleria, että pitäisi olla alkuperäisen kaltainen (lähdöt samoissa paikoissa jne.) tai muuten menee todella isotöiseksi kikkailuksi.
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

Poissa eerop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #22 : 25.01.2011, 07:38:18 »
Teetätetty jossain audin a6 keulaan sopivaksi.

Voihan tuon kanssa oma askartelunsa olla mutta kyllähän se sinne menee ihan varmasti
V60 D5 r-design, xc60 D4 r-design

Poissa Masked Jackal

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 854
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #23 : 25.01.2011, 09:45:18 »
"Jouni850Tdi" vinkkas taannoin tommoisesta:

http://shop.klracing.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artnr=D4-2F3

Menee kaiketi hyvin pienin modifikaation paikoilleen. Itse harkitsen moista vaihtoehtoa kun se hetki koittaa.
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

Poissa eerop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #24 : 25.01.2011, 14:00:47 »
Tuommoista itsekkin meinasin mutta samalla työllä menee tuommoinen normaali, on muuten ihan kohtuu hinnakas tuommoinen nykyisin kun kruunun arvo pompsahtanut 20% vähälle aikaa. Tuohon vielä postit niin ei 300€ riitä oikein mitenkään.
V60 D5 r-design, xc60 D4 r-design

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13385
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #25 : 25.01.2011, 15:01:21 »
kiinaahdin.com Tuolla olis tämmönen tuote:
Volvo 850 "Bolt On"
Lähdöt: 64mm
Kennon koko 370x570x75
Rakenne: Bar&Plate

osotteen ja hinnan kaikki voi kattoa ei tainnu olla meijän yhteistyökumppani niin en suoraan mainosta hintaa...
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa eerop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #26 : 26.01.2011, 06:55:58 »
Tuota kyselin sähköpostilla jo syksyllä, jospa tuo ennen juhannusta vastaisi.


Tuommoisen olisin ottanutkin tottakai mutta jos vastaaminen noin hidasta niin kuinkas toimitus
V60 D5 r-design, xc60 D4 r-design

Poissa Masked Jackal

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 854
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #27 : 26.01.2011, 11:37:28 »
Katsoin eilen noita kiinahdin.com sivuja ja aika hiljaiselta näytti meininki/toiminta.
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13385
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #28 : 26.01.2011, 11:41:54 »
http://www.hevosvoima.com/foorumi/

en tiiä löytyykö tuolta vastauksia paremmin...
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa squier

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 50
  • For life
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #29 : 29.01.2011, 10:36:34 »
Tuli tuossa mieleen kun itsellä kolisee vauhtipyörä ikävästi jo kylmänä tyhjäkäynnillä...jos koko paketin uusii vakio-osilla niin paljonkohan tuollainen paketti kestää vääntöä... 400nm?
« Viimeksi muokattu: 29.01.2011, 10:55:33 kirjoittanut squier »
Volvo 740 -88 B200E+M47
BMW e39 530d -99

 

Kulkukoira  Proturbo