Ei taida tästä aiheesta olla omaa keskustelun aihetta niin tehdään omansa
240 akselin (1031) kaventamisen yhteydessä törmäsin vetoakselin haasteeseen lyhentämisen jälkeen booria täytyisi joko:
-Jatkaa booria jyrsimällä noin 10mm
-Sorvaamalla booriin kevennystä että menee tasauspyörästöön ”pidemmälle”
Tuo ensimmäinen vaihtoehto eli boorin jatkaminen olisi ehkä se mihin kallistuisin. Onkohan tietoa mikä mahtaa vetarin boorin profiili olla? (Varmaan onkin tietoa mutta se haluaako joku kertoa on asia erikseen) Saisi terän hommattua jolla pääsisi jatkaa uria pidemmälle.
Toki vetoakselin lyhennysjuttuja kuuntelisin ilomielin muiltakin millasilla toteutuksilla tehty. Vetoakselin teettäminen ei nyt ole vaihtoehtona, Kalustoa löytyisi tehdä tuo mukavasti itsekin.