Nyt on autossa öljyn jäähdytin paikallaan, ja huomattavasti vähemmän enään öljyt käryää, kun autolla ajelee. Tuli myös huomattua, ettei tuo nopeusanturikehä toimi leikattuna. mulla ainakin katoaa nopeustieto 120-130km/h välillä. Pitää vissiin jostakin hankkia se leveämpi "hampainen" nopeusanturi kehä ja anturikansi. Sopiikohan 1030 kansi + anturikehä tähän 1041 perään? Lähinnä onko sisuskaluilla jotain koko eroa? Vähän on nyt arsesta ajella motarilla, kun välillä katoaa nopeustieto, ja mittari painuu nollille, ja sitten kun vähän päästät kaasua mittari hyppää sinne 120 nurkille.
Ja sitten tuon toisen auton onkelmana on sellainen jurina/tärinä kiihdyttäessä ja jarruttaessa. auto tärisee niin paljon , että romut lentelee lokeroistaan. Omituisinta on, että tulee aina tietyillä nopeuksilla: 20, 40, 60 vauhdessa käy semmonen tärinä hetken ettei mitään rajaa. Tarkistin jo perän laakerit, ja niissä ei ole väljää, eikä ne kanita. Huomenna pitää kyllä tarkistamassa kardaani. jos se on ehjä, niin epäilen viaksi tuota japanilaisten toijotan osaa eli vaihdelaatikkoa. ja tarkemmin turbiinin epätasapainoa.
Tätä farkkua pitäs kanssa alkaa hitsailemaan ja maalailemaan. tarkoitus olisi maalata koko auto uudelleen. Väri säilyy kylläkin samana, pari ruskeaa kauneus kukkasta vain poistuu kylkiä koristamasta. samoin kuin mädätyslistat ovista. Helmalistan ajattelin tällä kerta jättää paikalleen, syystä ettei tuuli suhise ovien välistä ja ettei kaikki irtokivet mene ovien väliin. pysyypähän kyljetkin puhtaampina. Maanantaina taidan käydä kyselemässä maalia, ja ostamassa vähän peltiä, niin saa auton korjata ensi talvea varten edustus kuntoon.