Carcom Oy  Ateho

VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista

  • 15776 Vastauksia
  • 3257496 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8905
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12690 : 18.07.2018, 13:52:01 »
Seitensatkussa takana jarrupala ei ota koko leveydeltä, männät liikkuu, mistä tuota vikaa etsisi?

Jos ulkolaita on se mikä ei ota niin tapeissa sanomista? Tai sitten satulassa joku nahittaa vastaan. Ite oon ruukannu kuparitahnata jarrupalan päät jottei tartu satulaan.

s73

  • Vieras
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12691 : 18.07.2018, 14:07:36 »
Jos ulkolaita on se mikä ei ota niin tapeissa sanomista? Tai sitten satulassa joku nahittaa vastaan. Ite oon ruukannu kuparitahnata jarrupalan päät jottei tartu satulaan.

Vanteen ja navan keskiön puolella vika, ei tappien. 
Levy reilun vuoden vanha ja nyt uusi letkukin paikallaan.
Tässä ei ole absia.

Poissa merkku

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 265
  • Volvo V70 & XC70 D4 AWD -15
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12692 : 18.07.2018, 15:48:40 »
Vaihdan - 06 pelkääjän penkin - 01 autoon ja penkin alla olevat liittimet ovat uudessa erilaiset. Ei sinäänsä ongelma tämä on helpompi kuin kuskin sähköpenkki ja onnistuu pinnit rasioihin vaihtamalla Mutta mikä piuha on uudessa penkissä kuvassa näkyvä yksinäinen musta johto joka tulee ruskeaan liittimeen? Vanhassa ei moista ole. Oranssi liitin on srs ja vihreä turvavyö ja musta 3 johdon penkinlämmitys.

s73

  • Vieras
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12693 : 20.07.2018, 12:45:21 »
Kukaan laittanut monroen raidetangon päitä, laadusta kokemuksia?

Poissa Demi

  • Savisukeltaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1075
  • voi olla tai sit ei ole
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12694 : 21.07.2018, 11:46:27 »
eikse niin ollut että 940 2.3fk vm95 ja siitä eteen päin ei ollut kuin vain yhdellä potto-aine pumpulla ja pelkästään siellä tankissa viddu ku ei muista varmaksi :buck2:


ja toinen kysymys kuuluu että mistä pumppu sinne  ???
edit:viimiseen ei tarvii vastatahttps://www.biltema.fi/auton-varaosahaku/vic-521?category=Polttoainepumppu&product=2000036967
« Viimeksi muokattu: 21.07.2018, 11:51:06 kirjoittanut Demi »
kiitoos ja anteeks.

s73

  • Vieras
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12695 : 21.07.2018, 12:08:52 »
eikse niin ollut että 940 2.3fk vm95 ja siitä eteen päin ei ollut kuin vain yhdellä potto-aine pumpulla ja pelkästään siellä tankissa viddu ku ei muista varmaksi :buck2:


ja toinen kysymys kuuluu että mistä pumppu sinne  ???
edit:viimiseen ei tarvii vastatahttps://www.biltema.fi/auton-varaosahaku/vic-521?category=Polttoainepumppu&product=2000036967


Motonetistä aito Bosch jos laatua haluat.  :D

Poissa Demi

  • Savisukeltaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1075
  • voi olla tai sit ei ole
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12696 : 21.07.2018, 12:13:58 »


Motonetistä aito Bosch jos laatua haluat.  :D
joo kookletin senkin ;)
nyt vaan varmistus tuohon aikaisempaan onko kutina hanurissa oikeessa :-[
kiitoos ja anteeks.

s73

  • Vieras
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12697 : 21.07.2018, 12:17:46 »
joo kookletin senkin ;)
nyt vaan varmistus tuohon aikaisempaan onko kutina hanurissa oikeessa :-[

Eikö auto ole himassa, kurkkaa auton alle? ???

Poissa Demi

  • Savisukeltaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1075
  • voi olla tai sit ei ole
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12698 : 21.07.2018, 12:30:32 »

Eikö auto ole himassa, kurkkaa auton alle? ???
ei ole nyt muuten kurkkaisin ja enkä kyselis :P
mutta kai sit täytyy odotella että saapuu jos saapuu enää muutakuin hinaus autolla :2funny:
kiitoos ja anteeks.

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12699 : 21.07.2018, 12:46:41 »
ei ole nyt muuten kurkkaisin ja enkä kyselis :P
mutta kai sit täytyy odotella että saapuu jos saapuu enää muutakuin hinaus autolla :2funny:
Jos se on orggis FK ja vuosimallia 1995, niin ei siellä ole kuin 1 pumppu tankissa. Eli turha kurkkia auton alle.
Jäitä housuun!

Poissa Demi

  • Savisukeltaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1075
  • voi olla tai sit ei ole
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12700 : 21.07.2018, 12:50:46 »
Jos se on orggis FK ja vuosimallia 1995, niin ei siellä ole kuin 1 pumppu tankissa. Eli turha kurkkia auton alle.
kiitos tästä eli pakko pistää tilaukseen ja heti ;)
kiitoos ja anteeks.

Poissa jpajula

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1221
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12701 : 21.07.2018, 14:02:43 »
V70 2002 2.4T A - pätkii ja pätkiminen tuntuu samalle, kuin aikoinaan 740:ssä viallinen tulpanjohto. Ainoat vikakoodit DDM ja hälyttimen akut. Pätkiminen ilmenee eniten tyhjäkäynnillä, mutta saattaa röpöttää myös ajossa, kun ajaa tasakaasulla. Äsken se ei tyhjäkäynnillä tossa pihassa pätkiny ja tyhjäkäynti pysyy tasaseen siinä 640rpm. Onko noihin puoliin jotain mittauskeinoa, että mikä se olis se viallinen? En oo purkanu vielä mitään, joten en oo kattonu päällisin puolinkaan niiden kuntoa.

[EDIT] DDM ei oo vielä niin finaalissa, etteikö lukot ym. toimisi ihan ok.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2018, 14:19:48 kirjoittanut jpajula »
---
V70 2.5TA CrEd 2005, ex V70 2.4TA 2002, ex S40 1.6 2004, ex 850 T5 2.3A 1996, ex 940 B230FK 1997, ex 740GLE 2.3A 1990, ex 440 1.8i tulipharvester 1995
Kauniainen

Kankikari

  • Vieras
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12702 : 21.07.2018, 14:18:25 »
Tuo toimii jotenkuten omalla immulla. Kulutus on kova ja nyppii.

Lisäyksenä.. katsottiin immuja. Kummatkin 016 alunperin uudistetun kilpeen laitettu uusi tarra 016 numerosarjan alle loppuu nykyään 001 sisältä ihan erilainen langat vahvemmat ja keskellä nasta jossa 2 vielä vahvempaa lankaa.

Tämä joka minulla on ohuella langalla eikä siellä ole mitään muuta.

Ja molemmat alkujaan 016 immuja.

Ja mun auton immu tekee kaverin autoon saman vian mitä omassani. Ja kaverin auton immu ei toimi mulla sitten yhtään.

Tämä hoidossa. Uusi vanhanmallin 016 immu tilalle.

Markkinapaikalla on ghostilla semmoinen uudistettu 016 immu joka ei mulla pelannut.

Poissa jpajula

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1221
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12703 : 21.07.2018, 16:33:57 »
Onko mitään kikkakolmosta, millä 2002 V70 2.4 turbosta sais sen kannen yläpuolisen peitelevyn irti ilman ahtimelta tulevan putken irroittamista? Ja pitääkö se poikittaistuki irroittaa, jotta sen putken saa oikeesti irroitettua siitä? Starttiremppa opetti, että noi putket on ihan hemmetin tiukassa ja puolien tsekkaus ei todellakaan ole 15min homma silloin.
---
V70 2.5TA CrEd 2005, ex V70 2.4TA 2002, ex S40 1.6 2004, ex 850 T5 2.3A 1996, ex 940 B230FK 1997, ex 740GLE 2.3A 1990, ex 440 1.8i tulipharvester 1995
Kauniainen

Poissa merkku

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 265
  • Volvo V70 & XC70 D4 AWD -15
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #12704 : 22.07.2018, 12:35:09 »
Onko mitään kikkakolmosta, millä 2002 V70 2.4 turbosta sais sen kannen yläpuolisen peitelevyn irti ilman ahtimelta tulevan putken irroittamista? Ja pitääkö se poikittaistuki irroittaa, jotta sen putken saa oikeesti irroitettua siitä? Starttiremppa opetti, että noi putket on ihan hemmetin tiukassa ja puolien tsekkaus ei todellakaan ole 15min homma silloin.

Kyllä se lähtee liuttamalla putken alta kun irroittaa putken etupäästä pari torxia millä se on kiinni imusarjassa. Ja olikohan siitäkin apua kun ottaa öljyntäyttökorkin pois tieltä.


Sent from my iPad using Tapatalk

 

Carcom Oy  Ateho