0
injector ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tämä on panhard (Kuva poistettu lainauksesta.)7/900 se on toisinpäin tosin.Eli madaltaessa akseli siirtyy oikeaan laitaan, tankoa lyhentämällä saadaan akseli takaisin keskelle. Tässä yhdeltä foorumilaiselta lainattu kuva. (Kuva poistettu lainauksesta.)Kuten näet tangon toisessa päässä on säätö jolla muutetaan tangon pitutta halutuksi, jotta akseli saadaan keskelle koria. Paremmin en osaa neuvoa.
Ai mitä eiks se o ihan perus homma et leimalle vaihdetaan -turbohilut pois-moottoriohjaus-pakoputkisto-etutolpat -perä-valot-penkit-ratti-vanteet/renkaatJNE
Hyvin neuvottu Saako jostain halvemmalla?http://www.ipdusa.com/products/5948/109976-adjustable-panhard-bar-700-900http://www.ipdusa.com/products/4858/100994-anti-sway-bar-kit-700-900-wagon-models
saako 940`seen tuplavakaajat toteutettue keulille?
tietenkin saa. korikiinnikkeen ja koiranluun muutoksella..
Saattaa olla täällä jo jossain kysytty mutta en jaksa lukea koko topiccia läpi. Elikkäs, noi 740 volvoon sopivat -35 motonetin sarja. miksei sovi dieseliin? liian löysät? epäilen että ei ne vakioita löysemmät ole. ja onko kukaa käyttänyt noi tiisselissä? onko ne sitten niin löysät?
Joku nyt rakentamaan jousipenkkiä millä voi kokeilla miten jäykkä mikäkin jousi on. Ja 774s laitat taakse kuormajouset ja eteen vaikka nyt ne d24 jouset kerta saman hintaset on. Sitten vaan paksut/ tuplavakaajat ja uudet TRW iskarit niin hoplaa sulla on ralliraktori.
tuplavakaajat ei vaan oo offroad -ajelussa hyödyllisiä
Volvo 945 ei ole offroad ajossa hyödyllinen, oli siinä vakaajat tai ei ja oli se miten korkea hyvänsä