0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
^^Veikkaan, että on korkeapuristeisen 10,0:1 B21A vm. 1984 moottorin mäntä.
Voisi hyvinkin olla asia näin, kiitos selvennyksestä. Moottori on rakennettu -80 luvulla(Matti Järvinen) kairattu isovent kansi 44/37 Elring 1.2mm kynsitiiviteellä.
No sehän sattui Matti on tuttu kaveri juuri siltä ajalta.
Järvinen se aikanaan -80 luvulla omakin tappikoneen rakensi. 192 heppaa irtosi..(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)
^24mm eli sama kuin B20 1974->
Muhkeat tehot tulleet tapista. Oli mies kyllä paikallaan tekemään tappikoneita. Mulla on vielä Järvisen "käyntikortti" hanskalokerossa onkos noissa b21 moottoreissa männäntappi samahalkaisia kuin b20 männässä? Nyt mysteeri moottorista yläkerta selvillä, alakerta vielä osittain pimennossa, nokka vääntömallia kulma 101.
volvon S-nokka ??
Itse asiassa en tiedä tarkkaa kuin purkamalla, Järvisen muistin mukaan Kormun keppi. Venttiililautaselta heittokellolla mitattuna, sain tulokseksi 10,36 kerrotaanko tuo 1.24 suhteella?