Miten sitten noin paljon saa tilavuutta, vai vaan iskua pidentämällä kovalla kädellä ?
Mutta asiasta ihan kolmanteen tässä välissä. Konekokoonpanolle 030 ylikoko alakerta, jotain pari milliä tiputettu 46/36 kansi josta kanavat on suurennettu, ja kunnostetut HS6:t. Nokkaa mietin. Koneessa nyt K ja se toimii ihan nätisti tolleen yleiskatsottuna. Mutta kiinnostaisi kokeilla jotain uutta. Onko nuo SU:t esteenä, onhan niissä kuitenkin 45mm kurkut.
Tuo R kyllä kiinnostaisi kokeilla. Ja toinen vaihtoehto on myös timon 717. Kolmantena vielä joku KG (kg5, 6, 10, 17, 19?)
Onko jollain tietoa tarkemmin tuosta 717 nokasta, mistään en löydä siitä mitään tietoa(tai en vaan osaa etsiä).
R nokasta, muutenhan nuo lukemat ei mielestäni niin hirveästi muutu kuin tuo nokkakulma, sekö sen alakierros toiminnan tappaa ?
E. Ihan utelen asioita vaan siksi kun ensikesänä auto ja kone menee purkuun ja korjaukseen, niin jotain kivaa haluan samalla koneeseen. Pitää mietiskellä vaihtoehtoja vähän valmiiksi.