Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Romeon XC60 R-design

  • 21 Vastauksia
  • 7687 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Romeo

  • Vieras
Vs: Romeon XC60 R-design
« Vastaus #15 : 04.03.2012, 19:19:25 »
Pientä tuunausta; paljon parjattu musta vetokoukun suoja maalattu oikean sävyiseksi. Jossakin topicissa keskusteltiin oikeasta väristäkin, se on siis 426 + mattalakka. Kotsan rosoinen pintarakenne pohjustettiin ja hiottiin ensin samanlaiseksi kuin ympäröivissä osissa.



Niin ja tuosta sjosin mainitsemasta sisustuksen väristä - hetken harkitsin kaksivärisisustusta, mutta päädyin lopulta yksiväriseen ja olen tyytyväinen valintaani, ei ainakaan hypi silmille. Sisäkatto kyllä saisi olla vaaleanharmaa kuten joissakin muissa malleissa onkin eikä tuo "kellastunut" luonnonvalkoinen.

Poissa JiiV70

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 850
  • www.vrcf.fi
Vs: Romeon XC60 R-design
« Vastaus #16 : 05.03.2012, 09:30:27 »
Niin ja tuosta sjosin mainitsemasta sisustuksen väristä - hetken harkitsin kaksivärisisustusta, mutta päädyin lopulta yksiväriseen ja olen tyytyväinen valintaani, ei ainakaan hypi silmille. Sisäkatto kyllä saisi olla vaaleanharmaa kuten joissakin muissa malleissa onkin eikä tuo "kellastunut" luonnonvalkoinen.

Siistihän tuokin sisusta on väriltään.

Mutta kyllä mun pitää joskus hamassa tulevaisuudessa saada R-design, ihan vaan sen musta-valkosen sisustan takia!  S*
Volvoton

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: Romeon XC60 R-design
« Vastaus #17 : 06.03.2012, 11:53:52 »
Niin ja tuosta sjosin mainitsemasta sisustuksen väristä - hetken harkitsin kaksivärisisustusta, mutta päädyin lopulta yksiväriseen ja olen tyytyväinen valintaani, ei ainakaan hypi silmille. Sisäkatto kyllä saisi olla vaaleanharmaa kuten joissakin muissa malleissa onkin eikä tuo "kellastunut" luonnonvalkoinen.

Hyvän värinen sisustushan tuokin on.

Punainen ja valkoinen vaan sopii omaan silmään täydellisesti yhteen.
Ja kun, tuo passion red on se ainut ja oikea ulkoväritys, itse ottaisin sit sen valkoisen sisustuksen.

Onnekseni, ei tarvitse päätään tuollakaan enempää rasittaa.. kun ei ole mahdollisuuksia osteskella uutta autoa. >:(
Sekun, tarvitsisi vielä olla xc90 :P

Mut, ei enempää omia jorinoita.

Edelleen aivan mahtavan hieno kokonaisuus :smitten: O0
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa LFC

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: Romeon XC60 R-design
« Vastaus #18 : 10.03.2012, 22:45:23 »
On kyllä hieno, onnea uudelle! Millaisia vanteita olet ajatellut kesäpyöriin?

Romeo

  • Vieras
Vs: Romeon XC60 R-design
« Vastaus #19 : 11.03.2012, 09:42:27 »
Tuolla toisaalla jo vastasinkin että samanlaiset vanteet on molemmissa rengassatseissa.

Romeo

  • Vieras
Vs: Romeon XC60 R-design
« Vastaus #20 : 11.03.2012, 09:45:37 »
Hyvän värinen sisustushan tuokin on.

Punainen ja valkoinen vaan sopii omaan silmään täydellisesti yhteen.
Ja kun, tuo passion red on se ainut ja oikea ulkoväritys, itse ottaisin sit sen valkoisen sisustuksen.

Semmoinen tarkennus että R-designiinhan ei saa kokovaaleaa sisustusta, mutta onhan siinä vaaleammassa kaksiväriversiossa aika paljojn sitä valkoista. Ovien poskethan ovat molemmissa kaksiväriversioissa samanlaiset.

Romeo

  • Vieras
Vs: Romeon XC60 R-design
« Vastaus #21 : 23.07.2012, 22:14:38 »
Joku aiemmin kommentoi autoni takalistosta puuttuvaa moottorimerkintää. Sain vihdoin hommatuksi sille paikalle alun perinkin suunnittelemani R-design logon.


 

Ateho  Elekma