Voivoi, hankalaa näin neuvoa mutta tuon linkin ohjeet ovat yleispätevät.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=146.0Itse vaihtaisin samalla nokka-akselin ja väliakselin stefat, vaikka eivät olisi vuotaneetkaan. Kampuran stefa myös jos on vuotanut.
Se alumiinilaippa joka paljastuu muovien poiston jälkeen, sieltä alakerrasta, kannattaa kiristää ne pultit(m10 avainkoko) ettei vuoda sen takia. Tiiviste on ehjä mutta tuo väli löystyy.
Mitään vasuria ei ole, on ihan selkee homma. Sulla on jo niin tuore tapaus ja jakaja on kannen takapäässä niin noista väliakselin ajoitusmerkeistä ei tarvii välittää tuon taivaallista, se käyttää vain öljypumppua. Kunhan saat hihnan niin, että se on kireällä ja kampuran ja nokan merkit ovat kohdillaan.
Asennuksen jälkeen voit pyörittää konetta avaimella kierroksen tai pari varmistaaksesi jakomerkkien olevan kohdallaan, nää turbokoneet vakiona on ns. vapaastipyöriviä. Ei siis hajoa mitään vaikka remmi katkeaisi.
On melko helppo harjotella verrattuna näihin sa*t*nan etuvetoihin.
edit. Sytytystulppia en ite oo irroittanut tuohon hommaan, toki se helpottaa koneen pyörittämistä mutta ei sitä tosiasiassa paljoa tarvitse pyöritellä...
Kampiakselin hihnapyörän pultin saat kätevästi auki kun laitat hylsyn ja vääntimen, tarvittaessa putki jatkovarreksi nojaamaan kuljettajan puolen runkopalkkiin ja startilla napautat niin pultti löystyy.
Startilla napautuksen ajaksi vaikka puolanjohto irti.